יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / הכי מומלצים / גלידריות / הגלידה הכי טובה בקריית אונו לשנת 2024

הגלידה הכי טובה בקריית אונו לשנת 2024

הגלידות הכי שוות בקריית אונו - המומלצים

מי שמחפש מקום להתקרר בו קצת מהשמש החמה שמשתוללת בימים האחרונים יוכל להגיע לאחת הגלידריות המעולות שנמצאות בקריית אונו ולהינות ממגוון טעמים ופינוקים שיהפכו את הקיץ לקר ונעים יותר. לקחנו את הרכב ויצאנו לציד אחרי הגלידה המושלמת ולהלן הממצאים!


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

לה גופרה

לה גופרה היא גלידריה איטלקית בטעם של פעם עם מגוון רחב של גלידות שמנת מלטפות שמספקות חוויה של רכות עם כל לק. הסניפים של לה גופרה מציעים מספר פינוקים לחובבי הקינוחים שביניהם אפשר למצוא קרפ צרפתי, וופל בלגי, משקאות חמים ומילקשייקים.
מי שאוהב גלידה טעימה וקינוחים מתוקים יגלה עבורו גן עדן של טעמים שעושים מתוק בלב ועוזרים לעבור את הקיץ החם שפוקד אותנו. הגלידריה מתמחה בקינוחי שחיתות ומציעה שילובים מפתיעים שהצליחו אפילו להלהיב אותנו!

גלידות מומלצות בקריית אונו
גלידות מומלצות בקריית אונו

כתובת: דרך איתן 1
טלפון: 03-5502501

 

דלי קרים

הגלידה המעולה שיוצרה בתחילה במחסן קטן הצמוד לחנות בראשון לציון אי שם בשלהי 1989 הגיעה עד לקריית אונו כדי לאפשר לתושבים להינות גם הם מטעמים חדשים ומפתיעים ומרקם קטיפתי מלטף שפשוט עושה כיף בלב.
מי שלא מכיר את דלי קרים, יופתע בוודאי לשמוע שלמותג הגלידה המצליח יש כבר מעל 50 טעמים שונים שמטרתם לספק כל פעם חוויה חדשה ומגוונת שתסעיר את הסועד. משימה לא פשוטה בהחלט אך עם מגוון גלידות כמו גלידות שמנת, סורבה, גלידות דלות שומן, גלידות יוגורט וגלידות ללא תוספת סוכר דלי קרים בהחלט מצליחה לעמוד במשימה ולספק את היצע הגלידות מהגדולים והטעימים שטעמנו.

הגלידות הכי טובות בקריית אונו והסביבה
הגלידות הכי טובות בקריית אונו והסביבה

כתובת: ירמיהו 25, קריית אונו
טלפון: 03-7363642

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הגלידות הטובות ביותר בגני תקווה

הגלידה הכי טובה בגני תקווה לשנת 2024

תפריט נגישות