יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הכי מומלצים / מחפשים מכון כושר באור יהודה? אלה המומלצים לשנת 2024

מחפשים מכון כושר באור יהודה? אלה המומלצים לשנת 2024

חדר כושר באור יהודה. צילום אילוסטרציה Canva

אם אתם גרים באור יהודה ורוצים להתחטב או להיכנס לכושר אז הכתבה הזו היא בול בשבילכם. מספיק לחכות לתחילת השבוע או אחרי החגים. מצאנו עבורכם את מכוני הכושר הכי שווים באור יהודה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טרנד הבריאות והכושר אשר סוחף את העולם בתקופה האחרונה לא פסח על אור יהודה, לכן אספנו בשבילכם את מכוני הכושר הכי טובים באור יהודה כדי שגם אתם תוכלו להתחיל לחיות בריא יותר, להתחטב ולהיכנס לכושר. מהיום אין תירוצים.

 

Crossfit extreme

לאלו מבינינו שרוצים לגוון קצת את האימון הרגיל שלהם במכון הכושר באימון שונה, מיוחד ואתגרי קרוספיט הינה שיטה להגיע לרמת כושר גבוהה ורחבה ביותר. בניגוד לשיטות כושר וענפי ספורט אחרים אשר שמים דגש על מרכיבים מסוימים, שיטה זו שמה דגש על מרכיבים פונקציונליים המפעילים ומחזקים את כל המפרקים והשרירים בגוף. בניהולו המקצועי של גיא גלוזמן לא תמצאו עיצוב יפה, מתקני כושר יוקרתיים, מראות, מגבות מעוצבות ואגו. במכון הכושר הזה תמצאו עבודה קשה, תחרות, הדרכה צמודה ויחס אישי.

 

חדר כושר באור יהודה. צילום אילוסטרציה Canva
חדר כושר באור יהודה. צילום אילוסטרציה Canva

כתובת: אריק אינשטיין 1, אור יהודה.

FitYou

מכון הכושר החדיש ביותר באור יהודה עם צוות מדריכים ומאמנים מיומנים, שמעניקים יחס אישי ומקצועי. במכון הכושר קיימים מגוון רחב של שיעורים וחוגים לחיזוק ובניית הגוף, כולל זומבה, פילאטיס ושיעורי עיצוב מכל הסוגים. חדר הכושר מאובזר במכשירים וציוד מהחברות המובילות בענף הכושר. המכון ממוקם במתחם “טרמינל סנטר” באור יהודה.

חדר כושר באור יהודה. צילום אילוסטרציה Canva
חדר כושר באור יהודה. צילום אילוסטרציה Canva

שעות פעילות המכון:
א’-ה’, 06:00-23:00
ו’, 07:00-15:00
ש’, 19:00-23:00

כתובת: היוצרים 13, אור יהודה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים. צילום אילוסטרציה canva

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים

תפריט נגישות