יום חמישי , אפריל 25 2024
דף הבית / הכי מומלצים / מצאנו את הפיצה הכי טובה בפתח תקווה לשנת 2024

מצאנו את הפיצה הכי טובה בפתח תקווה לשנת 2024

אז אחרי שאכלנו ושבענו, הגיע הזמן גם להמליץ לכם על הפיצות הטובות ביותר, האמת שהיו הרבה פיצריות טעימות, אך אנו בחרנו את חמשת הפיצות שגרמו לנו להתבאס שהמגש נגמר כל כך מהר, אז בואו נתחיל. למי שמתעצל ניתן גם להזמין משלוח פיצות בפתח תקווה.

פיצה טוניס פתח תקווה

הפיצה הראשונה היא פיצה טוניס, מדובר על פיצריה עם מגוון מנות בניחוח איטלקי, פיצות בגדלים שונים, פסטות ברטבים עשירים – פסטו, אלפרדו, עגבניות רביולי במילויים מגניבים – תרד וריקוטה, סלמון וגבינה, רביולי בטטה ורביולי גבינה.

את הפיצות של טוניס תוכלו לקבל ביחד עם תוספות רבות וטריות ללא תוספת תשלום! כן, שמעתם נכון – כל תוספות הירק לפיצה ללא תוספת תשלום וללא הגבלה. אנו ממליצים מאוד.

כתובת – קלישר 15 פתח תקווה

הפיצות הטעימות ביותר בפתח תקווה
הפיצות הטעימות ביותר בפתח תקווה

דודא לפיצה 

הפיצרייה השניה הינה “דודא לפיצה”, הפיצרייה מציעה מגוון רחב של פיצות טעימות במיוחד עם שלל תוספות. התור אומנם מעט ארוך אך אין ספק ששווה לחכות. בנוסף “דודא לפיצה” מציעה משלוחים לכל רחבי העיר.

כתובת – רוטשילד 77 פתח תקווה

אמריקן פיצה

הפעם הגענו לסניף הכשר של רשת הפיצות המעולה “אמריקן פיצה”.  הפיצרייה מבצעת משלוחים לכל פתח תקוה והסביבה. הסניף מבצע משלוחים גם בימי שישי בין השעות 11:00 עד 15:30 ובמוצ”ש בין השעות 18:40 עד 01:00.

אמריקן פיצה פתח תקוה מציעה מבחר פיצות מעולות, וסלטים מירקות טריים.

כתובת – שטמפפר 24 פתח תקווה

הפיצות הטעימות ביותר בפתח תקווה
הפיצות הטעימות ביותר בפתח תקווה

 דומינוס פיצה 

בסניף הכשר של הרשת “דומינוס פיצה” גילינו מחדש את טעם הגבינה – הפיצרייה המוכרת והאהובה פתחה סניף כשר והיא מבצעת משלוחים לכל רחבי העיר. בנוסף מלבד הפיצות הטעימות, הרשת מציעה מגוון פיצות שף, פיצות טבעוניות, חיטה מלאה, ללא גלוטן, נלווים וקינוחים.

כתובת – שטמפפר 73 פתח תקווה

פיצה סטאר

הפיצרייה האחרונה היא פיצה סטאר. מדובר במסעדה המבצעת משלוחים לכל רחבי העיר פתח תקווה . מסעדת פיצה סטאר מציעה מגוון רחב של מנות טעימות במיוחד כמו : פיצה ללא גלוטן , פיצה זוגית ,  ג’חנון ,מלוואח פיצה ועוד. אין ספק שתחכה לכם שם חוויה.

כתובת – פפר יוסף 9 פתח תקווה

הפיצות הטעימות ביותר בפתח תקווה
הפיצות הטעימות ביותר בפתח תקווה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים. צילום אילוסטרציה canva

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים

תפריט נגישות