יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / הכי מומלצים / המוסכים המומלצים ביותר ביהוד מונסון לשנת 2024

המוסכים המומלצים ביותר ביהוד מונסון לשנת 2024

מוסכים ביהוד

מחפשים מוסך ביהוד מונוסון? מצאנו לכם את כל המוסכים הכי טובים ביהוד מונוסון שיטפלו בתקלות של הרכב שלכם. רשימת המוסכים הכי טובים של יהוד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנחנו לא אוהבים ללכת למוסכים, בין השאר בגלל המרחק והזמן שזה לוקח מאיתנו. אז מה יותר טוב ממוסך קרוב לבית? בדיוק לשם כך אספנו עבורכם את המוסכים הטובים והמומלצים ביהוד מונוסון

נכון, זה כיף שיש רכב ואת החופש לנסוע איתו לאן שאנחנו רוצים מתי שאנחנו רוצים. אבל מכונה מורכבת כמו רכב, זקוקה לטיפולים שוטפים, לאחזקה ובדיקות תקופתיות וגם לפעמים להחליף חלקים והעיקר לשמור על הבטיחות בנסיעה. למצוא מוסך אמין ומומלץ זה לפעמים קשה כמו לבחור את רופא המשפחה, כזה שסומכים על כל מילה שלו.

מצאנו לכם את המוסכים ביהוד שייתנו לכם ראש שקט וידאגו שתחזרו לדרכים, מהר יותר מכפי שתספיקו לספר 21.. 22…

 

מוסך רון קור ביהוד – מקררים לכם את הקיץ!

מוסך רון קור יהוד

נכנסתם לרכב, התנעתם את המנוע, הדלקתם את המזגן ופתאום שמעתם רחש קטן, אך הקור מסרב להגיע? מתסכל…מה עושים?! האמת שנסיעה ללא מזגן, נשמעת סיוט וכמשימה בלתי אפשרית, במיוחד בקיץ הישראלי, ובמיוחד למי שמבלים חלק גדול מזמנם בדרכים.

כדי להימנע בדיוק ממצבים שכאלה, כדאי מאוד  לבדוק את תקינות המזגן, ולוודא שהקיץ הזה, אנחנו שומרים על קור רוח ועל טמפרטורה נעימה.

בדיוק לשם כך, אנו ממליצים לכם להכיר את מוסך רון קור ביהוד, המתמחה, במיזוג אויר לרכב ביהוד ובמכונאות כללית.

כאן מבצעים תיקון ואיתור נזילות ממזגנים, באמצעות הציוד החדיש והמתקדם בארץ. מיזוג אויר לרכב ביהוד – כדאי לעשות במוסך רון קור, גם משום שכאן מתקנים תקלות גם בימי שישי, עד אחרון הלקוחות!

פגשנו את ניר בן שלוש, דור שני במוסך, אותו הקים אביו רון (ז”ל), לפני יותר מ-30 שנה, בכדי לשמוע על השירותים השונים שהמוסך מעניק, ומדוע כדאי להגיע במיוחד ליהוד כדי לטפל כאן ברכב. “כבר מגיל שלוש הסתובבתי כאן במוסך ואני זוכר עוד איך  קיבלתי כוויה ממלחם”, כך אומר ניר שנזכר בחיוך, כיצד התאהב במקצוע בעודו ילד, והיה ברור לו שזה מה שיעשה כשיגדל…

אילו שירותים אתם מעניקים כאן במוסך ?  

“יש לנו כאן צוות עובדים גדול ובראשו מנהל העבודה שלנו עלא אלסוח, שהוא יד ימיני. אנו מתמחים בהתקנה ותיקון מערכות מיזוג אויר לרכב ביהוד. לבד מכך, יש במוסך מחשב דיאגנוסטיקה שמאתר תקלות בקלות.

אנו  מומחים בתיקונים, בכל מה שקשור למערכת החשמל ברכב, וגם במכונאות כללית ובנוסף, יש לנו שירות להעברת טסט, בכדי לחסוך זמן יקר ללקוחותינו.

היתרון שלנו הוא בזמני המתנה קצרים יחסית, מכיוון ויש כאן צוות גדול ומיומן, יש לנו את היכולת לטפל בו זמנית במספר רכבים. בין הלקוחות המרוצים שלנו : התעשיה האווירית, חברות השכרה וליסינג, חברות הסעות וגם מגן דוד אדום.

 

“יש לנו מבצע כרגע לרכבים פרטיים, של טיפול 10,000  החל מ- 279 שקל ( לא כולל מע”מ ופלגים). ניתן לרכוש כאן מצברים וחלפים לכל סוגי הרכבים. לא משנה באיזו תקלה נתקלתם- יש לנו את הפתרון, מהחלפת מצבר ועד החלפת מגבים ונורות”.

אם יש ברשותכם מכונית פרטית/מיניבוס /טרקטור/משאית/ג’יפ, אתם מוזמנים להגיע למוסך רון קור- מיזוג אויר לרכב ביהוד, לבדיקת לחצי גז במזגן ללא עלות. כאן  מבטיחים שתקבלו את הטיפול הכי מקצועי והכי מהיר, במחירים נוחים ושירות עם חיוך!   

לפרטים:
מוסך רון קור – מיזוג אויר לרכב ומכונאות כללית ביהוד
אברהם גירון 22, יהוד

טלפון: 03-5361247
נייד: 052-8844081

 

מרכז שירות כפיר – מוסך מורשה UMI

בשנת 1976 הוקם מוסך כפיר על ידי שבתאי מזל, מאז טופלו עשרות אלפי רכבים על פי אמנת השירות אליהם מחויבים המקצוענים של מרכז השירות, נאמנות, אמינות ושקיפות.

מוסך כפיר

המוסך, או כפי שכיום מכנים זאת היום, מרכז שירות, הינו מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה וחברת  UMI  ומשרת את כלל רכבי GM: שברולט, ביואיק, קאדילק ואיסוזו וכמו כן חבר פעיל באיגוד המוסכים.

מהרגע הראשון שמגיעים למרכז שירות כפיר ביהוד מרגישים שהגעתם לבית עסק שמעניק תחושה חמימה ומשפחתית. את המקום הקים שבתאי מזל ויחד עם בנו אביעד וצוות של מומחים לרכב, מטפלים בכל סוגי התקלות אליהם מגיעים למוסך.

המוסך משרת מנעד רחב של לקוחות הכולל גם לקוחות חדשים שהצטרפו למשפחת UMI  לראשונה  וגם לקוחות וותיקים ונאמנים אשר מטפלים לאורך השנים ברכבם בזה אחר זה, המעידים כי הם נשארים בתוך משפחת UMI ברגיעה שב”כפיר” הם מרגישים בבית מזה שנים רבות.

שבתאי מזל המייסד של מרכז השירות: האני מאמין של העסק שלנו, באים מהשורשים, נאמנות, אמינות ושקיפות מלאה הם הבסיס הנכון לכל עסק מצליח.

ברגע שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו את האמון המלא ואת היכולת לסמוך עלינו ולדעת שאנחנו אכן דואגים לטוב ביותר עבורם, הם מעניקים לנו בחזרה את נאמנותם, וזה – שווה הכל.

קהל הלקוחות שצברנו עם השנים הפך להיות חלק מאיתנו, לכל אחד יש את הסיפור שלו את הרקע שלו ועם כל אחד יש לנו ״מערכת יחסים״ מיוחדת.

בין שאר הגופים הרבים אותם משרת המוסך מזה שנים רבות נמנים: צה״ל/ משרד הביטחון, משטרת ישראל, עיריות שונות, אלדן, אוויס וחברות רבות נוספות.

מוסך ביהוד

כמו כן, צוות המוסך עובר הדרכות והשתלמויות ייעודיות בארץ ובחו״ל בטיפול ותיקון כלי רכב ברמת המקצועיות הטובה ביותר ללא פשרות עפ”י שיטות ניהול והדרכה בתקני GM Difference וISO-9002, על מנת לספק את השירות המקצועי, היעיל והטוב ביותר ללקוח.

ענף הרכב מתקדם בקצב מהיר מאוד, ואנחנו דואגים לשמור על רמת ידע ומקצועיות מהגבוהים ביותר בתחום. בהתאם לכל זאת, ניתן לבדל את המוסך ברמתו המקצועית, מגיעים אלינו לקוחות מכל רחבי הארץ לפתרון תקלות מורכבות שלא קיבלו מענה.

רמת שביעות הלקוחות שלנו נכון לאמצע שנת 2018 עומד על כ- 96%. במרכז השירות, מופעלות במקום תחת קורת גג אחת מחלקות לכל שירותי הרכב: יחידת שירות לקוחות ויועצי שירות המלווים את הלקוח עם כניסתו למוסך. בהתאם לצורך ולאבחון המקצועי, מופנה הרכב לטיפול במחלקת מכונאות, דיאגנוסטיקה, חשמל, מיזוג אויר, פחחות וצבע. לאורך כל הטיפול, עובר הרכב מעקב מקצועי ובקרה.

כחלק מכלל שירותי המוסך, קיים צוות נהגים להסעת הלקוח מביתו ובחזרה כולל ביצוע מבחני רישוי (טסט).

אביעד, צבר ידע מקצועי מלימודים בתחום הנדסת רכב, הנדסת תוכנה ושרות צבאי ביחידה מובחרת ביותר בחייל האוויר בתחום הייטק, לימודי דיאגנוסטיקה במדינות שונות בעולם, במפעלי רכב וביחידות מחקר ופיתוח למערכות המחשוב ברכב.

מרכז השירות מציב את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בזכות הקפדה על ערכי מצוינות לאורך שנים רבות, על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר הן האישיות, והן העסקיות.

כתובת – אבן גבירול 5, יהוד
טלפון – 03-5364004

האחים מימון – מוסך ביהוד

מוסכים מומלצים ביהוד מונוסון

מוסך האחים מימון שביהוד קיים משנת 78, מה שאומר שהאחים מימון מטפלים ומתקנים רכבים כבר למעלה מארבעה עשורים, זה מספיק זמן כדי לרכוש ידע וניסיון ולהחליט כי מפקידים את הרכב שלנו במקום אמין ומקצועי.

האחים מימון עובדים במוסך ביהוד משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות אחר הצהרים ודואגים לטיפולי רכב ברמה הגבוהה ביותר עבור כל לקוחותיהם. כמוסך מורשה שעובד עם שלמה סיקסט ( חברת ליסינג ) ומטפל גם בלקוחות פרטיים, המוסך מתחייב לאיכות עבודה גבוהה ביותר ומקצועיות לאורך כל הטיפול ברכב.

מוסך ביהוד מונוסון

בעלי הרכבים שמגיעים לטיפול במוסך האחים מימון ביהוד מגיעים מסיבות שונות, בין אם זה טיפול 15 או 30 אלף ק”צ או החלפת בלמים, וטיפולי מנוע.

הלקוחות הוותיקים של מוסך מימון ביהוד, שקטים ובטוחים במילתם המקצועית של האחים מימון ויודעים כי זהו מוסך אמין וותיק מאוד. הניסיון המצטבר שמביאים איתם האחים מימון מבטיח שהם מסוגלים להתמודד עם כל אתגר ולהבטיח שהרכב ייצא מהמוסך מוכן לפעולה וכשיר לנסיעה.

נוסף על כך חשוב להדגיש שהמוסך שמנוהל על ידי האחים הוקם מאהבה למקצוע וכי האחים שעושים זאת כבר 40 שנה פועלים מתוך אהבה ותשוקה לתחום ותמיד נהנים מאתגרים חדשים. ככה שאם יש לכם תקלה שהיא גם תעלומה תוכלו להביא את הרכב למוסך כדי לקבל תשובה לחידה.

מוסך אמין ביהוד מונוסון
מוסך אמין ביהוד מונוסון

יתרון עצום שיש במוסך מימון ביהוד, השימוש בכלים טכנולוגיים ממוחשבים לצורך דיאגנוסטיקה וזיהוי של בעיות ברכב. שימוש במערכת שכזו מציע דרך מתקדמת לאבחון בעיות הקשורות במנוע, גיר וכל המערכת הממוחשבת הקיימת ברכב.

הדבר מאפשר להבין מה מקור הבעיה וכך לפנות אליה בצורה יעילה יותר. קצת כמו שרופא בודק סימפטומים של מחלה וכך מחליט מה הטיפול הנכון בה. באמצעות מערכת הדיאגנוסטיקה בן אדם שמגיע למוסך ומכניס את רכבו לטיפול יכול קודם כל לדעת מה הבעיה, מה התיקון הנדרש ומה עלותו. יתרון עצום לקהל הלקוחות שפחות מבין ברכבים (!).

תיקון כלי רכב ומוסכים ביהוד מונוסון
תיקון כלי רכב ומוסכים ביהוד מונוסון

כשכל המוסכים האחרים עובדים ועורמים מספר רב של מכוניות במוסכיהם, המוסך המעולה של האחים מימון שביהוד דואג לעבודה ומהירה וזריזה ולרוב אפילו תמצאו מקום להכניס את הרכב לטיפול עוד באותו היום. כמובן שאם כבר הכנסתם את הרכב לתיקון תשמחו לשמוע שממש בקרבת מקום נמצא בית קפה בו אפשר להמתין בכיף עם כוס קפה בזמן שהמוסך דואג להכין עבורכם את הרכב.

חשוב לציין כי המוסך שמארח כבר עשרות שנים לקוחות שבים וחוזרים מיהוד בקעת אונו והסביבה רואה כערך עליון את שביעות הרצון של לקוחותיו ודואג לרמה גבוהה של אמינות ושקיפות לכל אורך תהליך התיקון.

המוסכים הטובים ביותר ביהוד מונוסון
מוסכים מומלצים ביהוד מונוסון

כתובת: דרך העצמאות 45, יהוד מונסון
טלפון משרד: 03-5365786
מוטי: 050-5684935

 

מרכז שירות חיים פוזנר – מוסך מורשה מאזדה

המוסך הינו מורשה לטיפול במכוניות מבית מאזדה ופורד. מרכז השירות מתמחה במכונאות, פחחות וצבע, העברת טסט לרכב ועוד. כל מחלקה מאוישת על-ידי צוות עובדים קבוע, מנוסה ובעל מומחיות ספציפית ותודעת שירות גבוהה. בנוסף לכך, המחלקות השונות מצוידות במכשור אלקטרוני מתקדם בתחומו.

מאזדה
מוסך ביהוד

כתובת: אלטלף 9, יהוד מונסון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים. צילום אילוסטרציה canva

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים

תפריט נגישות