יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / הכי מומלצים / 5 סוכני הביטוח המומלצים ביותר בבקעת אונו לשנת 2024

5 סוכני הביטוח המומלצים ביותר בבקעת אונו לשנת 2024

סוכנויות ביטוח מומלצות בבקעת אונו

חוק ביטוח בריאות ממלכתי קובע, שלכל אזרחי ישראל מגיע לקבל שירותי בריאות. סל הבריאות כולל מגוון כיסויים, אז מדוע קיים צורך בביטוח בריאות פרטי?!


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


זה לא סוד שמערכת הבריאות בישראל מתפקדת  לפעמים ממש לאט… רוצים דוגמאות – למשל  המתנה למנתח בכיר לעוד שנה , תור לבדיקת פט סיטי – חודשים , תור לאבחון קשב וריכוז- חצי שנה.

אבל כמובן שאת כולנו יותר מדאיגים המקרים שאנחנו קוראים עליהם בפייסבוק ובחדשות על אנשים שצריכים תרומות כי התרופה שתציל את חייהם לא נמצאת בסל הבריאות או שצריך מימון להטסה לניתוח חירום בחול. במקרים כאלו , לצערנו, רק מי שיש לו ביטוח בריאות פרטי לא יצטרך תרומות ..

בכדי לתת מענה לתרופות מצילות חיים , מחליפי ניתוח, ייעוצים  ובדיקות חדשניות- שהקופה לא מכסה וכדי לקצר המתנה  – קיימים ביטוחי בריאות פרטיים. בנוסף, גם ניתן לעבור ניתוח עם מנתח נחשב באופן פרטי , כשכל הוצאות הניתוח על חשבון הפוליסה.

מור ביטוח ופיננסים – קריית אונו

מור ביטוח ופיננסים בקריית אונו

סוכנות הביטוח בקריית אונו שמשווקת ביטוחי בריאות של חברות הראל, מנורה, פניקס, מגדל וכלל. “כיום ניתן להתאים לאדם חליפת ביטוחים שתואמת את מידותיו”, כך אומר יובל מור, הבעלים של סוכנות  ‘מור ביטוח ופיננסים’ בקריית אונו, “הנכון הוא להסתכל על מכלול הביטוחים שלו כולל ביטוחים נסתרים במוצרים פנסיונים ועל מצבו המשפחתי תחביבים ועיסוק”.

הצוות של יובל מור כולל את אשתו נועה מור, עובדים שאחראים על איסוף מיידעים וטיפול אישי בתביעות וחברת ייעוץ פרטית . “המידע ללקוח נגיש מאוד היום , אפילו נגיש מידי ויש שמנסים לייעץ בלי הכשרה . צריך לזכור שיש ביטוחי בריאות וביטוחי סיעוד וותיקים שהם עדיין טובים ורק צריך לעדכן אותם- למשל להוסיף כיסוי חדשני של תרופות מותאמות גנטית…  ולכן חשוב תהליך איסוף המידע הראשוני והיכרות עם צרכי הלקוח”

מור ביטוח ופיננסים בקריית אונו

יובל שנמצא בענף מעל ל20 שנה והוא “עוף מוזר” שבוחר לעבוד עם כל חברות  מסביר –  “חשוב לי לעבוד עם כל החברות , למרות הקושי, מכיוון שאנשים מבינים היום שלא נכון לעשות את כל הביטוחים בחברה אחת . אפילו בתוך אותו ביטוח בריאות  יתכן שלחברה אחת מוצר תרופות מקיף מאוד אך בחברה אחרת נוכל למצוא ללקוח פתרון הולם יותר להחזרים של טיפול פסכולוגי – אנחנו נוכל לשלב בין החברות כדי לקבל את הטוב מכל העולמות.

מור ביטוח ופיננסים בקריית אונו

חשוב לי שהלקוח יבין שיש היום הרבה מוצרים שיכולים לתת מענה גם לדברים הגדולים אבל גם החזרים על דברים יומיומיים כמו ייעוצים, בדיקות אבחנתיות, רפואה משלימה. הרפורמה שהייתה בשנת 2016 בתחום ביטוחי הבריאות פתחה לנו אפשרויות יותר רחבות של שילוב מוצרים בין חברות ושל החזרים על כל סוג של ניתוח או בדיקה שקיימים ”

בנושא העבודה עם לקוחות פרטיים הוא מרחיב –  “ההתמחות שלנו בתחום הפרט מאפשרת לנו לתת לו יחס אישי ואפשרות לעדכן את הלקוחות שלנו בכל השינויים שקורים בעולם הביטוח, זה מאוד שונה מעבודה מול מוקדים והעסק המשפחתי שלנו בקריית אונו, העיר בה אנחנו גרים, נותן תחושה של בית ושיש תמיד למי לפנות”.

לפרטים – 
מור ביטוח ופיננסים
077-4100232
054-2121053

לאתר –  לחצו כאן 

סוכנויות ביטוח מומלצות בבקעת אונו
סוכנויות ביטוח מומלצות בבקעת אונו

רוני כפיר – ביטוח ופיננסים קריית אונו

סוכנות רוני כפיר – ביטוח ופיננסים היא סוכנות וותיקה מזה שלושה עשורים ומספקת ללקוחותיה את מיטב פתרונות הביטוחיים בהתאמה אישית אופטימלית. בין היתר הסוכנות עוסקת בביטוחי נסיעות, ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוחי עסקים, בריאות, חיים, פנסיה, קופות גמל ועוד.

כתובת – הכלנית 17 קריית אונו.

סוכנויות ביטוח מומלצות בבקעת אונו
סוכנויות ביטוח מומלצות בבקעת אונו

סוכנות קלר ביטוחים – יהוד

 סוכנות קלר ביטוחים זו חברה המתמחה בכל סוגי הביטוחים עם וותק של שנים בתחום. בנוסף בסוכנות זו יינתן עבור הלקוחות שירות מקצועי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר עם ליווי צמוד ואישי לאורך כל הדרך.

כתובת – דרך העצמאות 40 יהוד מונסון

סוכנויות ביטוח מומלצות בבקעת אונו
סוכנויות ביטוח מומלצות בבקעת אונו

קתלן עליזה סוכנת ביטוח חיים ובריאות – גני תקווה

 קתלן עליזה סוכנת ביטוח חיים ובריאות זו סוכנות המציעה עבור לקוחותיה מגוון רב של סוגי ביטוחים, בין היתר תוכלו למצוא ביטוח חיים, ביטוח רפואי, ביטוח סיעודי ועוד. הסוכנות תציע ללקוחותיה זמינות מלאה, שעות פתיחה נוחות, והכי חשוב יחס אישי ומקצועיות ללא פשרות.

כתובת – דרך הים 10 גני תקווה

סוכנויות ביטוח מומלצות בבקעת אונו
סוכנויות ביטוח מומלצות בבקעת אונו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים. צילום אילוסטרציה canva

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים

תפריט נגישות