יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הכי מומלצים / גלידריות / הגלידות הכי מומלצות בגבעת שמואל לשנת 2024

הגלידות הכי מומלצות בגבעת שמואל לשנת 2024

מחפשים גלידה טובה בגבעת שמואל והסביבה? אצלנו במדריך יצאנו לחפש את הגלידריות המיוחדות שיש לגב״ש להציע ובאנו עם כל המומלצים המתוקים.

הגלידות הכי טעימות בגבעת שמואל - המומלצים

לחובבי הקינוח המתקתק והקריר יש הרבה מה לומר בכל הקשור לתחום הגלידריות והשאיפה למציאת הגלידה הטובה ביותר יכולה לקחת אותם למחוזות רחוקים בחיפוש אחר טעמים חדשים ומפתיעים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במיוחד עבורכם, אוהבי הגלידות ומלקקי השלגונים, הכנו רשימה של הגלידות הטובות ביותר בגבעת שמואל, הצטרפו אלינו למסע שיקרר לכם את הקיץ ויחמם לכם את הלב!

 

רוביניק

גלידה מעולה שמציעה שמציעה מגוון טעמים מפתיעים של גלידות חלביות וסורבה המגיעות בכוס או בגביע.
כיאה לכל גלידריה שמכבדת את עצמה רוביניק לא מציעה רק מגוון רחב של גלידות מעולות בשלל טעמים ומוסיפה לתפריט שלה גם וופל בלגי לחובבי הז’אנר שמגיע עם כדורי גלידה טעימה מעליו שנמסים באיטיות ויוצרים שילוב מנצח של קינוח חם קר מתוק עם טעם שעושה ללקק את האצבעות פעמיים. וכמובן למי שהחליט ללכת בכיוון קצת שונה הגלידריה גם מציעה יוגורט נהדר עם מספר תוספות מתוקות וטעימות.

הגלידות הכי מומלצות בגבעת שמואל
הגלידות הכי מומלצות בגבעת שמואל

כתובת: מנחם בגין 30, גבעת שמואל
טלפון: 050-2720659

 

ד”ר לק

אחת מרשתות הגלידריות הגדולות והמוכרות בארץ היא ד”ר לק אך אל תתבלבלו, אל הדוקטור הזה מגיעים כשמגיעים בחשק לגלידה טעימה. הרשת שהגיעה עד לאור יהודה עם סניף מקסים פתוחה למבקרים הרעבים ומדגימה סוללת גלידות מרשימה באינספור טעמים שפשוט עושים ללקק את השפתיים.
מי שרוצה לברוח קצת מהחום ולמצוא איזה קינוח קריר ומתקתק שיעזור לו להוריד את הטמפרטורות ישמח לגלות שמעבר לגלידה מצויינת המקום גם מציע קרפ צרפתי, פרוזן יוגורט, וופל בלגי ועוד מספר פינוקים נהדרים!

גלידה טעימה בגבעת שמואל והסביבה
גלידה טעימה בגבעת שמואל והסביבה

כתובת: בן גוריון 11, גבעת שמואל
טלפון: 076-8019388

 

קרלו – שיווק גלידות פלדמן

אם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו לעשות מסע קניות ולזרוק כמה שיותר גלידות לסל במחיר שווה תוכלו להגיע לקרלו – שיווק גלידות פלדמן ולמצוא איזו גלידה טעימה שתירצו.
המקום מחזיק במספר גדול של מקררי גלידה שמחזיקים בתוכם אינספור סוגים של גלידה. בין אם זה גלידה שוקולד ווניל, גלידה פירות, קרטיבים, ארטיקים, קופסאות גלידה, סולרו, טעמקור ועוד. מי שאוהב גלידה איכותית ויגיע לשם ירגיש שהוא הגיע לגן עדן עם מחירים טובים והיצע שלא נגמר המקום מבטיח לענות לכם על כל הציפיות.

הגלידריות הכי טובות בגבעת שמואל
הגלידריות הכי טובות בגבעת שמואל

כתובת: הנשיא 73, גבעת שמואל
טלפון: 03-9317444

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הגלידות הטובות ביותר בגני תקווה

הגלידה הכי טובה בגני תקווה לשנת 2024

תפריט נגישות