יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הכי מומלצים / גלידריות / הגלידות המומלצות באור יהודה לשנת 2024

הגלידות המומלצות באור יהודה לשנת 2024

הגלידות המומלצות באור יהודה

עם בוא החום אנחנו מחפשים דרכים חדשות ויצירתיות יותר להתקרר, החל מלשבת בחדר ממוזג לשמרנים ועד לדחוף את הראש למקרר במשרד לאלה שמחפשים דרכים יצירתיות יותר להתקרר ולהוריד קצת את הטמפרטורות של הגוף. גם אלינו למשרד הגיע החום אז יצאנו למצוא דרך להפיג אותו וחזרנו עם גלידריות שמציעות גלידה טובה באור יהודה שמבטיחה להמשיך לקרר אותנו כל הקיץ.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

גולדה

אל גולדה הגענו כשהיינו בחשק למשהו קר שיצנן אותנו אחרי גל החום האחרון והשרב הנורא שפקד אותנו. נכנסנו למצוא גלידה טעימה שתצנן אותנו ולהפתעתנו גילינו מגוון גלידות מעולות בשלל טעמים שגרמו לנו ללקק את האצבעות בחיוך. בננה תמר, פסיפלורה, שוקולד, מנגו ועוד טעמים הם רק חלק ממה שיש לגלידריה להציע. בכוס או בגביע, עם פיצפוצי שוקולד מלמעלה או סוכריות צבעוניות, מה שתרצו תקבלו וכל זה במחיר פייר שמבטיח חוויה מדהימה.

הגלידות המומלצות באור יהודה
הגלידות המומלצות באור יהודה

כתובת: אריק איינשטיין 1, אור יהודה
טלפון: 03-7797577

 

גלידות פלדמן

זה נכון שיש משהו ממש כיף להיכנס לגלידרייה ממוזגת ולראות את המקרר המלא בגלידות קרמיות שרק מחכות שנאכל אותן אבל ביחד עם התענוג הזה יש אנשים שהאהבה הגדולה שלהם בחיים היא דווקא גלידות על מקל ובקופסא מהסוג שקונים בסופר ורק מחכים לפתוח ברגע שמגיעים הביתה.
קרלו גלידות היא חנות המפעל שמזמינה אנשים פרטיים לקפוץ ולהינות מאינספור סוגי גלידה ושלגונים מוכרים וטעימים. מעבר לגלידה מומלצת המקום מציע גלידות בקופסא בטעמי מלבי, טירימיסו, בקלוואה, וניל בראוניס, טעמי פירות ושוקולדים. גלידות על מקל בטעמי טריקולד, שוקולד פאדג’, שוקולד מריר ופקאן ועוד אינספור גלידות על מקל מוכרות ואהובות שעליהן גדלנו.
הכי חשוב זה שמכיוון שהגלידות מגיעות מחנות המפעל אז המחירים טובים וזולים יותר משאר המקומות ומאפשרים לנו לקנות הרבה יותר גלידות!

הגלידות המומלצות באור יהודה
הגלידות המומלצות באור יהודה

כתובת: המפעל 3, אור יהודה
טלפון: 03-5331491

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הגלידות הטובות ביותר בגני תקווה

הגלידה הכי טובה בגני תקווה לשנת 2024

תפריט נגישות