יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / הכי מומלצים / פיצריות / הפיצות הטעימות ביותר בגבעת שמואל לשנת 2024

הפיצות הטעימות ביותר בגבעת שמואל לשנת 2024

מה אפשר לומר, כל מי שאי פעם אכל פיצה התאהב בה מהרגע הראשון. אנחנו במערכת אונוניוז חשבנו עליכם ורצינו לאחד אתכם עם האהבה הכי גדולה של כולנו - הפיצה.

הפיצה הכי טעימה בגבעת שמואל - המומלצים

בגיאומטריה לא היינו הכי טובים בתיכון אבל אם יש משהו שלמדנו זה שאנחנו אוהבים משולשים, במיוחד כאלה שיש עליהם רוטב עגבניות מעודן, גבינה בולגרית ומלא תוספות מפנקות! רק בשבילכם אספנו את המקומות בהם תמצאו את הפיצה הכי טובה שיש בגבעת שמואל. אתם מוכנים?

פיצה שמש – גבעת שמואל


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אין דבר יותר כיף מלשבת ביחד עם החברים או המשפחה על מגש פיצה חם חם עם התוספות האהובות עליכם. בין אם אתם אנשים של פטריות, זיתים או בצל, כולם מסכימים על כך שפיצה צריכה להיות עשויה מחומרים איכותיים וזה בדיוק מה שפיצה שמש מציעה ללקוחותיה.

פיצה שמש בגבעת שמואל קיימת כבר מ2014 ולא נראה כאילו היא מתכוונת לעזוב בזמן הקרוב. עם קהל לקוחות שרק נצבר ולקוחות קבועים ומרוצים שחוזרים מספר פעמים בשבוע, נראה שפיצה שמש המעולה נותנת ללקוחותיה משהו שפיצות אחרות פשוט מפספסות..

הפיצה הכי טובה בגבעת שמואל
הפיצה הכי טובה בגבעת שמואל

הפיצה שמוכנה ממרכיבים איכותיים נאפית עם בצק מעולה, רוטב עגבניות שמגיע מהמתכון הסודי של הרשת ו100% גבינה צהובה נעם 28% שומן של טרה. אם אתם מחפשים מתכון לפיצה הרי שזו בהחלט הדרך הנכונה לעשות פיצה מעולה.

מעבר למרכיבים האיכותיים, פיצה שמש מציעה יתרון נוסף שלצערנו פחות שכיח בנוף הישראלי אך לאט לאט מתחיל לצבור תאוצה, והוא המחיר.

אז אם בפיצריות אחרות מגש יעלה לכם בין 50-70 שקלים בפיצה שמש תקבלו פיצה משפחתית גדולה ב20 שקלים בלבד. רוצים תוספות? עוד 5 שקלים ויש לכם תוספת על כל הפיצה!

פיצריות מומלצות בגבעת שמואל
פיצריות מומלצות בגבעת שמואל

אז אם אתם עושים מסיבת יום הולדת לבן/בת משפחה, או סתם מתחשק לכם לערוך אירוע קטן לחברים, פיצה שמש מבטיחה לענות לכם על כל הציפיות עם טעם מעולה, איכות גבוהה ומחיר שבאמת קשה להתחרות בו.

שעות פעילות:
א-ה: 11:00-23:00
ו: מ11:00 עד חצי שעה לפני כניסת שבת

פיצה טעימה בגבעת שמואל
פיצה טעימה בגבעת שמואל

כתובת: הארזים 1, גבעת שמואל
טלפון: 03-5255600

דודא לפיצה

מקום נוסף שעושה לנו חשק למשולש פיצה טעים המגיע היישר מהתנור הוא “דודא לפיצה”. לא נהיה קיטשים ונאמר שהמקום באמת עושה דודא לפיצה אבל רק נגיד שגם אם הגעתם למקום אחרי ארוחה משפחתית כנראה שעדיין תתפתו לקחת איזה משולש נוטף גבינה מותכת!

הפיצריות הכי טובות בגבעת שמואל
הפיצריות הכי טובות בגבעת שמואל

מי שמכיר את רשת דודא לפיצה וודאי לא יופתע לגלות שהרשת שקיימת כבר למעלה מ15 שנה מחזיקה תחתה מעל ל20 סניפים שונים ברחבי הארץ. הסיבה להתפשטות הסניפים היא מתכון איכותי להכנת פיצה מעולה, וזה גם המתכון להצלחה בסיפור של דודא לפיצה!
כמיטב המסורת דודא לפיצה מביאה לנו פיצה טעימה טעימה חמה מהתנור המכילה מרכיבים איכותיים כמו גבינת עמק 100%, רוטב עגבניות של הרשת ובצק מעולה.

אז עכשיו כשדיברנו על איכות המרכיבים והפיצה עצמה הגיע הזמן שנעבור למחיר, וכאן מגיע היתרון הגדול של דודא לפיצה. בניגוד לרשתות הגדולות המזוהות כמכינות פיצה איכותית אך גם יקרה, כאן מדובר בפיצה שהיא לא רק סופר טעימה ואיכותית אלא גם במחיר משתלם שקשה להתחרות בו.
ב25 שקלים בלבד תקבלו פיצה משפחתית גדולה ולמקרה שלא תירצו מגש שלם תוכלו לקחת משולש פיצה + שתיה במחיר של 10 שקלים בלבד. בהחלט ניתן לומר שכאשר אוכל איכותי פוגש מחיר נוח הרבה יותר כיף לאכול וזה בדיוק היתרון של דודא לפיצה!

הפיצה הכי מומלצת בגבעת שמואל
הפיצה הכי מומלצת בגבעת שמואל

ליד הפיצריה ישנה חניה לנוחיות הלקוחות ונוסף על כך למי שרוצה לארגן מסיבת יום הולדת לילדים במקום ניתן להזמין מקום ולערוך את המסיבה בפיצריה. עם מגש שעולה 25 שקלים ניתן להגיע להוצאה של 8 מגשים ב200 שקל בלבד, סכום נוח שמבטיח שכולם יהנו מפיצה טעימה ושהכיס שלכם לא יעבור טראומה מעוד יום הולדת לילדים.

לבסוף חשוב לציין כי למרות שהמקום הוא פיצרייה ניתן למצוא עוד מבחר גדול של מנות טעימות מלבד פיצה במחירים נוחים. סלטים, פסטות, טוסטים ופוקצ’ות הן האפשרויות למי שפחות מתחשק לו פיצה באותו רגע ועדיין בא לו משהו טעים!
עם שירות משלוחים זריז ( עד חצי שעה בגבעת שמואל ), פיצה טעימה ומחיר נוח, אין ספק שדודא לפיצה היא אחת הבחירות הראשונות שלנו כשתוקף אותנו המאנץ’! פאו!

שעות פעילות:
ימים א-ה’: 23:00-11:00
יום ו’: 15:00-10:00
יום ש’: חצי שעה לאחר צאת שבת ועד 24:00.

הפיצריות הכי טובות בגבעת שמואל
הפיצריות הכי טובות בגבעת שמואל

כתובת: יוני נתניהו 29, גבעת שמואל
טלפון: 03-6188699

מחפשים שיפודיות טובות באזור גבעת שמואל? הכנסו עכשיו!

פיצה סופרנוס

אז בניגוד לשם לפיצרייה אין באמת שום קשר למאפיה האיטלקית למרות שהיינו שמחים לשבת על איזה משולש עם טוני סופרנו ולשמוע קצת מהסיפורים המעניינים שבטח יש לו לספר.
כמו כן חשוב לציין שכל הפיצות שנאפות במקום הינן כשרות למהדרין. התפריט מכיל מגוון רחב של מאכלים נוספים מעבר לפיצה כשביניהם תוכלו להזמין גם פסטות, ג’חנון, זיווה ומלאווח. רק קחו בחשבון שהתשלום נעשה אך ורק במזומן אז תציצו בארנק לפני שאתם מתקשרים להזמין שלא תיתקעו עם קרטון ריק.

הפיצות המומלצות בגבעת שמואל
הפיצות המומלצות בגבעת שמואל

כתובת: הנשיא 17, גבעת שמואל
טלפון: 03-532-3003

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פיצות בבקעת אונו. צילום אילוסטרציה canva

הפיצות הכי טובות בבקעת אונו לשנת 2024

תפריט נגישות