יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / מדורים / המומחים / מצאנו את הפתרון להסרת נגעי עור!

מצאנו את הפתרון להסרת נגעי עור!

סובלים מנגעים בעור? האם המראה מפריע לכם מבחינה אסטטית? מה עושים?!  פנינו בשאלה זו, לקוסמטיקאית  שרה חסון, בעלת ניסיון של יותר מ- 35 שנים בתחום האסטטיקה.

שרה חסון
שרה חסון

ממה נגרמים אותם מה הם נגעי עור?
“מדובר בגידולים שפירים שמתפתחים על פני העור מסיבות שונות. יש סוגים שונים של נגעים אלה. זהו גידול רך למגע בצבע העור, כשאחד מהם זכה לכינוי  ‘פלולה’.נגעים אלו מחוברים לרקמת החיבור בקצה שלהם. הנגע יכול להופיע בקבוצות בקוטר של שני מילימטרים”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מה נדרש לעשות לפני שמסירים את הנגעים?
“אני ממליצה להסירם רק אחרי אישור מרופא עור. יש לבדוק מראש את טיב הנגע, כדי לשלול את האפשרות  של התפתחות תאים סרטניים. רק לאחר שמקבלים את אישור של רופא העור, ניתן להגיע אלי להסרת הנגעים”.

מה הפעולה הנעשית  על מנת להיפטר מהנגעים?
“כקוסמטיקאית אני מטפלת בכל סוגי נגעי העור החל מאקנה על כל סוגיו, ועד “קלסטילזמה”- אותם כתמים צהובים בעור העפעפיים העליונים או התחתונים, הנובעים משקיעה של כולסטרול מתחת לעור. חשוב לי שהטיפול יהיה מסודר ותחת פיקוח רפואי, ולכן אני מסכימה לטפל רק עם אישור של רופא עור שראה את הנגעים ובלשון מקצועית: ‘קלסטילזמה’. אני מסבירה למטופלים כי חשוב מאוד לטפל בכבד ובכולסטרול, בנטילת תרופות ובתזונה נכונה, כשעושים טיפול כזה, אחרת אין טעם לכל הטיפול.
אני מסירה  שומות ונגעי עור, כאשר אני נעזרת במחט חשמלית ואלחוש אחרי שעברו בדיקת רופא, כדי לוודא שזה לא סרטני. לאחר מכן אני רוקחת משחה בעצמי ועל המטופל למרוח במשך כמה ימים, עד להעלמות האדמומית מהמקום. מדובר בטיפול מקומי מהיר, יעיל המחזיר שנים לאחור את מצב העור ומצב הרוח של המטופל”.

שרה חסון ,משלבת בעבודתה, בין הטיפול החיצוני בעור הפנים לטיפול הפנימי, בנבכי הנפש. בדיוק כפי שהיא נוטה להתעדכן ולהתחדש במכשור ובטיפולים חדשניים, כך היא ממשיכה להתחדש בתחומי ריפוי ותודעה חדשים. כיום היא יוצקת לתוך הטיפולים הקוסמטיים שלה את האיזון האנרגטי באמצעות טכניקת ה- NLP, התטא הילינג, תיכנות חשיבה שונה בתת מודע  ואת המסרים שהיא מקבלת בתקשור תוך כדי טיפול

שרה חסון- קוסמטיקה שפוגשת את הרוח
כתובת:  הדגן 11/4 ראשון לציון.
טלפון: 054-7536016

המידע בכתבה אינו מידע רפואי, הנכתב בו באחריות המטפלת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מגה לינקס צילום: FREEPIK

להציע בחופשת הפסח? 4 יעדים בחו״ל להצעת נישואין

תפריט נגישות