יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות גני תקווה / חינוך / ערב מיוחד לאנשים מיוחדים בגני תקווה

ערב מיוחד לאנשים מיוחדים בגני תקווה

ערב הוקרה למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים נערך

ערב הוקרה למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים נערך בגני תקווה

השבוע, התקיים בגני תקווה ערב מיוחד בשיתוף המחלקה לשירותים חברתיים. לאירוע המכובד הגיעו כ-80 איש, רובם משפחות עם ילדים או בוגרים ולהם צרכים מיוחדים, אורחים ואנשי מקצוע. את הערב הנחתה סבינה שופטן, עובדת סוציאלית במועצה, בשיתוף העו”ס רויטל פרג, שסקרו את פעילות מחלקת הרווחה בתחום של צרכים מיוחדים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ברכה לב-רן, מנהלת המחלקה לשירותים החברתיים, שיתפה בחזון משרד הרווחה ומחלקת הרווחה במועצה בנוגע לקבלת השונה ושילובם של אנשים עם צרכים מיוחדים בחברתנו.

בנוסף השתתפו גם מנהל אגף החינוך קובי זמיר, שציטט מילות השיר “נחמה” למילותיה של רחל שפירא וציין שלא קל לגדל ילדים ופי כמה לגדל ילדים עם צרכים מיוחדים. קובי זמיר רואה חשיבות גדולה בשיתוף הכוחות בין מחלקת הרווחה לחינוך לקידום מודלים ופיתוח תכניות על מנת שילדי הישוב ילמדו “כי כאן זה הבית”.

עיקר הערב היה המופע “אני וליאור בדרך אל האור” – מופע מרגש על זאבה ועופר סורין ובנם ליאור בן 20, הלוקה באוטיזם. במופע פתחה המשפחה חלון דרכו הקהל יכול היה לחוות את האור, דבר המשדר אופטימיות, קבלה ואהבה. ליאור הפגין יכולות מרשימות בביצוע תרגילי אקרובטיקה וג’אגלינג בשיתוף הקהל. היה זה ערב מרגש וחשוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ילדים בקייטנה. צילום אילוסטרציה: Canva

קייטנת “ניצנים של פסח” של משרד החינוך יוצאת לדרך – כמה נרשמו בעירכם?

תפריט נגישות