יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / גבעת שמואל – ענת ברקו ואיציק שמואלי בשבתרבות: ”הבחירות יוקדמו”

גבעת שמואל – ענת ברקו ואיציק שמואלי בשבתרבות: ”הבחירות יוקדמו”

עונת שבתות התרבות בגבעת שמואל נפתחו השבת עם: הח"כים ענת ברקו ואיציק שמואלי והעיתונאי אורן נהרי. הערכת שני הח"כים: הבחירות יוקדמו

שבתרבות קריית אונו
שבתרבות קריית אונו

בסוף השבוע קבע בג”צ כי הסטודנטית לארה אל קאסם תוכל להיכנס לארץ וללמוד באוניברסיטה העברית. אל-קאסם, שהגיעה לישראל כדי ללמוד באוניברסיטה העברית, נעצרה עם נחיתתה בנתב”ג אחרי שמשרד הפנים טען כי מדובר בפעילת BDS ולכן אסור לאפשר לה להיכנס לארץ. 



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות קריית אונו  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  –
 אתר החדשות של בקעת אונו


שבתרבות קריית אונו
שבתרבות קריית אונו

ח”כ ענת ברקו מהליכוד סבורה שמדובר בטעות. “בג”צ טעה. ההסתה בעולם רבה. כמרצה חוויתי את זה. בג”צ טען שלא הצלחנו להוכיח שהיא פעילת הסתה. אני חושבת שבג”צ צריך גם לתת מקום לכנסת. הוא לא מחוקק על ויש ליצר איזונים בין הכנסת למשפט. אני חושבת שצריך היה לגרש אותה. אם מאמינים לה שישלחו אותה לשנה חזרה שתוכיח שהתרחשה מדרך ההסתה ואז תחזור.

יעניין אותך גם
השמיים הם לא הגבול – ליאור מגשים חלום
“גבעת שמואל שמרה על מעמדה כרשות איתנה פיננסית”

דברים אלו נאמרו במסגרת שבתרבות של מתנ”ס גבעת שמואל בהנחיית העיתונאי יואב לימור. על השאלה החמה מתי הבחירות לכנסת יתקיימו, השיבה ברקו: “בתחושה שלי לקראת הקיץ. יש מספיק נושאים שיובילו לשם למרות שאני מאמינה שהקואליציה טובה. לדעתי אין מה למהר. הדתיים יהיו וגם הימין עם 40 מנדטים לפחות לאחר הבחירות.

בהמשך אמרה, כי “מצבנו לא רע בהיבט הבינלאומי. מבינים אותנו יותר גם באירופה ובשאר העולם. התחילו להבין שהטרור הוא טרור בכל העולם. גם בנאט”ו לומדים מישראל איך להיערך כנגד הטרור. לא תמיד בא לידי ביטוי בהצבעות אבל אנחנו מתמודדים עם זה ויותר מבינים. הנשיא טראמפ נסוג מהסכם הגרעין וזה טוב.

ח”כ איציק שמולי מהמחנה הציוני התייחס למצב הביטחוני המורכב בדרום: “אנחנו לא דוחפים לעזה. אנחנו בעד להפעיל את השכל ותקיפות ביטחונית לצד מהלכים לשינוי המצב בדרום. צריך לפעול לצד זירה הביטחונית גם בזירה הדיפלומטית , גם אם לא ישיר מול החמאס.


ישירות למייל – כל מה שקורה בעירלהרשמה
לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז


הבחירות לדעתי יתקיימו מוקדם יותר ולא משנה בדיוק מתי. אנחנו כבר במהלך בחירות. מצב מפלגת העבודה אכן לא מיטבי. מפלגת העבודה היא היחידה שחייבת להיות אלטרנטיבה. כדי להיות שם אנחנו חייבים להתאחד ולהסתכל קדימה. 88 אחוז מהמצביעים למפלגות כגנץ או אורלי לוי בסקרים אומרים שהם רוצים להחליף את נתניהו אבל בוחרים באורלי לוי או בגנץ ובעצם הולכים לשבת לצדו. אי אפשר להגיד שכל מי שלא ימין ונתניהו הוא בוגד. אני מאמין שחיוני לישראל שתי מדינות”.

בהתייחסותו לניצולי השואה והקשישים אמר: “המדינה מעמידה דרישות לניצולי השואה שהם לא יכולים ליהנות ממה שמגיע להם. יש לנו רק 10 או 15 שנה לחיות איתם. יש לעשות השוואה עבור כולם ללא הבדלים בין הקבוצות השונות: קצבה חודשית, טיפול רפואי ומענה לבדידות. אנחנו הולכים לעשות מלחמת עולם להעלאת קצבאות הזקנה.

בשקט הצלחנו להחתים 80 חברי כנסת לשינוי הקצבה לשכר מינימום במספר פעימות וזאת מתוך חוק, כדי שהמדינה תוכל להתחייב ולעמוד בזה לאורך זמן”.

העיתונאי הוותיק אורן נהרי הביע את דאגתו ממדיניות ישראל בתמיכה הבלתי מסוייגת ברפובליקנים בארה”ב: “טראמפ הוא נשיא טוב לממשלת ישראל. טראמפ הוא נשיא שעשה דברים טובים למדינה. בעיקר התחושה בעולם שהוא נותן גיבוי למדינת ישראל. הבעיה מתי שטראמפ לא יהיה נשיא והרפובליקנים לא יהיו רוב.

הדמוקרטים יש בהם הרבה על ראש הממשלה של ישראל ומדינת ישראל. ביום שאחרי אנחנו בבעיה. ישראל עד היום גילתה תמיכה דו מפלגתית. היום זה רק רפובליקנים. 74 אחוז מיהודי ארצות הברית מצביעים לדמוקרטים ומרגישים שישראל מתרחקת מהם”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות