יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / מדד ההתחדשות העירונית 2018-2019 – קריית אונו העיר המובילה

מדד ההתחדשות העירונית 2018-2019 – קריית אונו העיר המובילה

השבוע נחשף מדד ההתחדשות העירונית לשנת 2019-2018 שעורכים מרכז הנדל"ן ואתר מדלן.  ישראל גל , ראש העיר קריית אונו - המדינה זורקת עלינו את מחיר למשתכן, גוזרת את הקופון וזונחת את האפשרות של התחדשות אמיתית של הערים".

קריית אונו היא המשפיעה הגדולה ביותר בהתחדשות עירונית

זו השנה השלישית בה נערך המדד להתחדשות עירונית אשר  נקבע על פי נתונים וסקר מקיף שעורכים אתר מרכז הנדל”ן ומדלן,  הכולל את הערים המובילות בהתחדשות עירונית, את החברות המובילות בתחום והשנה גם את עורכי הדין המובילים בתחום.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


וואטסאפ קרית אונו

כאמור העיר קריית אונו נמצאה כמובילה, כשמרבית ההתחדשות העירונית מתבססת על מתחמי פינוי בינוי גדולים. קריית אונו נמצאה כמובילה גם במספר ההיתרים שניתנו ביחס מספר התושבים.

פינוי-בינוי בקריית אונו: תוכניות ל-1,620

באירוע הוענקו אותות הוקרה למובילים בהתחדשות עירונית על ידי חיים אביטן, יו”ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית במשרד השיכון והבינוי,  דן קצ’נובסקי, מנכ”ל מרכז הנדל”ן ואיתן זינגר, מנכ”ל מדלן ישראל.

אונו ואלי קריית אונו
אונו ואלי קריית אונו
קריית אונו
שכונת רייספלד, קריית אונו

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו שקיבל אות הוקרה בקטגוריית הערים המשפיעות היה בין הדוברים בכנס ובין דבריו טען שהמדינה אינה עושה מספיק על מנת לקדם את ההתחדשות העירונית ולתמוך בה. דוברים נוספים, ביניהם, דלית זילבר, ראש מנהל התכנון, עו”ד ארז קמיניץ, המשנה ליועץ המשפטי ונכבדים נוספים, הציגו את עמדותיהם לגבי הדרך שבה יש לפעול כדי לקדם התחדשות עירונית ולאפשר אותה, כצעד חיוני במדינת ישראל.

ישראל גל, ראש עיריית קרית אונו: “המדינה זורקת עלינו את מחיר למשתכן, גוזרת את הקופון, משתמשת בפיזור בשטחים הפתוחים – וזונחת את האפשרות של התחדשות אמיתית של ערים, תושבים ותשתיות מחודשות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות