יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / מקומי / צו הריסה למבנה מסוכן

צו הריסה למבנה מסוכן

עיריית אור יהודה באמצעות מחלקת ההנדסה הרסה בשבוע שעבר מבנה מסוכן ברחוב עין גדי בעיר. מדובר בקיר שזוהה ככזה שעומד ליפול

העירייה הרסה בצו הריסה מבנה מסוכן
העירייה הרסה בצו הריסה מבנה מסוכן

עיריית אור יהודה באמצעות מחלקת ההנדסה הרסה בשבוע שעבר מבנה מסוכן ברחוב עין גדי בעיר. מדובר בקיר שזוהה ככזה שעומד ליפול, ולמרות פניות חוזרות ונשנות של נציגי מחלקת ההנדסה למשפחה שבשטחה הוצב הקיר לפני שנים, לא נעשה דבר. יודגש כי העירייה מפעילה יד קשה בנושא, במיוחד כשמדובר בשטחי ציבור מיועדים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


העירייה הרסה בצו הריסה מבנה מסוכן

בשל סירוב המשפחה לבצע את ההריסה באופן עצמאי, לפני כחודש ניתן צו מבנה מסוכן על ידי ראש העיר, עו”ד ליאת שוחט, ולאחר קבלת אישורים של כל הגורמים המעורבים, לרבות המשטרה, התקיימה ביום חמישי האחרון פעולת ההריסה שנמשכה מספר שעות. יש לציין כי במקום צפויה העירייה בהמשך לסלול שביל לטובת התושבים. בכוונת העירייה לחייב את המשפחה בהוצאות הריסת המבנה, כפי שנהוג במקרים של ביצוע צווי הריסה מנהליים על ידי העירייה בגין בנייה בלתי חוקית.

העירייה הרסה בצו הריסה מבנה מסוכן

ראש העיר, עו”ד ליאת שוחט: “אחד התפקידים של העירייה הוא לדאוג לשמירה על הסדר הציבורי ולמנוע מפגעים מסוכנים. למרות ההתראות החוזרות ונשנות של אגף ההנדסה על כך שמדובר במפגע בטיחותי שמסכן את הציבור, בעלי הדירה סירבו לבצע את הריסתו ועל כן פעלנו ללא היסוס להסרת המפגע הזה. אנו נמשיך להקפיד על שמירה על החוק, ובמידת הצורך נוציא צווי הריסה ככל שנידרש למבנים מסוכנים או כאלו שנבנו בניגוד לחוק”.

מ”מ ראש העיר ויו”ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, עו”ד עוזי אהרון, ציין: “הוועדה פועלת באפס סבלנות מול בנייה בלתי חוקית ומבצעת צווי הריסה מנהליים שתוקפם תוך 30 יום מיום ביצוע הבנייה. ישנם מקרים נוספים של מבנים בלתי חוקיים שעניינם עומד ותלוי בבית המשפט. יצוין כי לאחרונה הקנסות שמוטלים על עברייני הבנייה הם בסכומים גבוהים ביותר וכל אחד צריך לעשות את שיקול הדעת והמאזן הנכון אם שווה לו לקבל גם רישום פלילי על עבירת בנייה וגם קנס שעלול להגיע למאות אלפי שקלים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות