יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / יהוד – החשד מכרו קברים ולקחו את הכסף

יהוד – החשד מכרו קברים ולקחו את הכסף

המועצה הדתית יהוד

זקי וג’ימה יושב ראש המועצה הדתית לשעבר ביהוד נעצר על ידי המשטרה ביחד עם אביחייל זייד, בר יוחאי חיסקייב שני עובדים במועצה הדתית בחשד לעבירות מרמה של מכירת חלקות קבר פיקטיביות. השניים, שכיהנו בין השנים 2009 ל-2012 שלשלו לכיסם על פי החשד מאות אלפי שקלים במזומן, אבל בפועל לא שמרו לרוכשים את חלקות הקבר. בית המשפט האריך את מעצרם עד יום שני.

במהלך השנה האחרונה התקיימה במשטרה חקירה סמויה בחשד לגניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון החשד כי המעורבים גבו תשלום עבור רכישת חלקות קבר ובפועל לא העבירו את הכסף כולו או חלקו למועצה הדתית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


על פי החשד, רוב הקורבנות הם תושבי אור יהודה אשר שילמו עשרות אלפי שקלים עבור חלקות קבר,חלק מהאנשים גילו את המרמה כאשר ביקשו לקבור את יקיריהם ומצאו כי בפועל הם לא רשומים כבעלי חלקת קבר. עד כה ידוע על עשרות קורבנות והחשד הוא שישנם רבים נוספים אשר רכשו חלקת קבר במקום שילמו את הסכומים שנדרשו לשלם ולמעשה אין בידיהם את החלקה המבוקשת.

על פי חקירה סמויה שהתנהלה בשנה האחרונה במפלג ההונאה של מחוז תל אביב, בפיקודו סנ”צ דוד מישקין. עולה דפוסי פעולה כי במשך שנים, החשודים ניצלו את תפקידם הרגיש והבכיר, על פי החשד,הם גבו את הכסף תמיד במזומן, והנפיקו תעודה לרוכש על הזכות להיקבר במקום מסוים בבית הקברות. קבלה הם לא נתנו, וכך הכסף לא נכנס למועצה הדתית. כעבור שנים, כאשר בני המשפחה הגיעו לממש את הקבורה באותה חלקה, הם היו מגלים שלא שולם כסף על הקבר וכי אין תיעוד לכך.

עו”ד טליה גרידיש המייצגת את זקי וגימה – זקי וג’ימה מכחיש כל קשר לו לחשדות שעולות נגדו. מדובר ברדיפה אישית ופוליטית, הוא פיטר את חסקייב הקברן וכעת הוא בוחר להתנקם בו. הוא שוחרר למעצר לבית, כי אין חומרים נגדו, ואחרי יומיים חסקייב קשר אותו לפרשה ואז הוא נעצר שוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות