יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / יהוד-מונוסון: מבצע תשתיות ברחבי העיר

יהוד-מונוסון: מבצע תשתיות ברחבי העיר

החברה הכלכלית לפיתוח יהוד-מונוסון, אגף ההנדסה והאגף לאיכות הסביבה בעיריית יהוד-מונוסון ממשיכים לשפר ולשדרג את תשתיות הרחובות במרכז העיר יהוד-מונוסון.

WhatsApp Image 2018-07-10 at 15.06.10

השבוע, אחרי החלפת עשרות עמודי התאורה בגינת יצחק שדה, ובגינות הציבוריות בשכונת מרכוס הכוללת גופי תאורה חדשים ומשוכללים בעלי תאורת לד חדישה, עברו הצוותים לגן שכונת גיורא, הממוקם בין הרחובות יוספטל וביקובסקי, אשר גם בו הותקנו גופי תאורה מהסוג החדיש ביותר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
יהוד-מונוסון: מועדוני הטניס והכדורגל בעיר סוגרים עוד עונה מוצלחת
טירוף החופש הגדול בקניון הסביונים ממשיך

יהוד-מונוסון: מבצע תשתיות ברחבי העיר. תוכן מקודם
יהוד-מונוסון: מבצע תשתיות ברחבי העיר. תוכן מקודם

צוותי עיריית יהוד-מונוסון עובדים לילות כימים, בכל מקום ברחבי העיר על שדרוג תשתיות, שיפוץ חניות, תיקוני ניקוז, ריבודי אספלט ומבצע במהירות וביעילות כל עבודה אליה הוא נדרש מתוך הרצון לשפר כל העת את פני העיר, למען רווחת תושביה ובטיחותם.

מנכ”לית העירייה, שירה דקל-כץ בירכה על עבודות התשתית ברחבי העיר: “אני רוצה להודות לצוותי עיריית יהוד-מונוסון על עבודה מסורה, מהירה, יעילה ובטוחה. העבודות מהוות את חזון העירייה – לשפר ולשדרג כל העת את השירות לתושבי ותושבות העיר. נמשיך לפעול למען התושבים, רווחתם ולמען פני העיר שבכל יום ובכל שעה משתפרים והופכים יפים יותר, נגישים יותר ומותאמים יותר לעיר מובילה וצומחת בלב מדינת ישראל. מבצע רחב היקף זה נעשה תוך שמירה על סטנדרט ביצוע גבוה של כלל הצוותים בשטח”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות