יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / ע.ל.ה יהוד דוהרת אל האליפות

ע.ל.ה יהוד דוהרת אל האליפות

 החבורה הצעירה של ע.ל.ה יהוד גברה על הפועל ת"א והיא חזק במאבק על האליפות. ההכרעה עשויה ליפול במחזור הסיום

כדורסל יהוד
כדורסל יהוד
קבוצת הנערים של יניב וינוגרד הביסה (א’) בכפר הירוק את הפועל ת”א בתוצאה 81:51 ובכך נצמדה למכבי בת ים במאבק על האליפות עם מאזן חיובי מרשים של 3:15 כמו של הקבוצה מבת ים, אך עם נחיתות בהפרש הסלים הפנימי, מה שישאיר את המתח עד הרגע האחרון של העונה.
כדורסל יהוד
כדורסל יהוד
כדורסל יהוד
הפנתרים השחורים מיהוד השתלטו על המשחק מהרגע הראשון בהולכת איתי נאמן, שהצטיין ביום חמישי בראשל”צ, ותומר נגר שהיה רע במשחק האחרון (מלבד הדקה האחרונה) וקבעו יתרון 10:4 בתום 5 דק’.
המקומיים החלו לצלוף מבחוץ והשוו את התוצאה במהרה. כניסה מעולה מהספסל של יואב ברנר בשילוב דומיננטיות של הסווינגמן ליאל ויצמן הטיסו אתיהוד ליתרון 23:13 בסיום הרבע, שנחתם בשלשת באזר גדולה של עמית רז.
כדורסל יהוד
כדורסל יהוד
רבע שני צמוד כאשר האדומים מת”א לא מוותרים ומנסים לבצע קאמבק, שנבלם כל פעם מחדש ע”י פינקל המצוין ונגר הבלתי נלאה, ובמחצית האורחים מיהוד מוליכים 45:31.
רבע שלישי אינטנסיבי של יהוד אל מול הגנת הלחץ המקומית מגדיל את היתרון עם סלים של אקשטיין והצגה פשוט נפלאה של תומר נגר, שגם הוסיף שתי שלשות לסטטיסטיקה, בסיום הרבע 64:42 ליהוד.
ניסיונות חזרה של המקומיים נתקלו במשחק מופלא של רז וברנר, סיומת של אליאסי, כאשר ברבע האחרון נוחיאן משתק את הרכז המקומי ונותן את האות לבריחה האחרונה שקבעה 81:51 לפנתרים השחורים מיהוד.
קלעו ליהוד: תומר נגר עם טריפל דאבל שביעי העונה: 33 נק’, 26 רב’, 11 חס’, ליאל ויצמן 13 נק’, עמית רז (שהצטיין גם ביום חמישי בראשל”צ) קבר 12 נק’- 4 שלשות, יואב ברנר 7 נק’, 8 רב’, 6 חט’, עמית פינקל 6 נק’, 6 רב’, 6 אס’, אלמוג אליאסי ודור אקשטיין 4 נק’ כ”א. איתי נאמן 2 נק’, 5 חט’, 4 אס’, הגנה וניהול משחק מעולים. איתמר נוחיאן תרם המון אך לא קלע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. כל הכבוד!! אלופים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות