שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / אנשי השבוע – סגן גל שמעיה מיהוד

אנשי השבוע – סגן גל שמעיה מיהוד

שוחחנו עם מי שמובילה את תחום האוכלוסייה בתערוכת צה"ל, תושבת יהוד המשרתת כקצינת אוכלוסיה במחוז דן של פיקוד העורף, סגן גל שמעיה

תערוכת צהל בחולון
צילום - פיקוד העורף

לראשונה ובאופן חד פעמי לכבוד שנות השבעים לצה”ל מתקיימת “תערוכת צה”ל שלנו”. התערוכה פתוחה לכלל הציבור ללא עלות ותכלול מייצג אור קולי מרהיב, פעילויות מיוחדות ואינטראקטיביות לכל המשפחה, הופעות של הלהקות הצבאיות, שיט בספינות, תצוגת כלים, מתחמי אוויר, ים ויבשה ומתחמים ייעודיים בנושאי המוח האנושי, טכנולוגיה, והופעות נוספות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


סגן גל שמעיה מיהוד, היא בוגרת התיכון “מקיף יהוד”. בתפקידה הצבאי במהלך השגרה, גל הינה קצינת מאלש”ח במחוז דן, היא מתארת את התפקיד: “אני אחראית על הכנת המרחב האזרחי לחירום, והעברת הדרכות לאזרחים במגוון מסגרות באמצעות החיילות שלי, על מנת ליצור עורף חזק”.

תערוכת צהל בחולון
צילום – פיקוד העורף

את שירותה הצבאי גל התחילה בתור מדריכת אב”כ בבא”ח העורף ומתארת את השירות כחוויתי ומגוון בו הכירה חיילים ממגוון מקומות בצבא, להם העבירה את ההכשרה בתחום האב”כ. לאחר שמונה חודשים כחיילת, החליטה גל ששירות החובה באורך שנתיים איננו מספיק לה, והיא רוצה לתרום מעבר לכך. בעקבות כך, היא החליטה לצאת לקצונה ועברה לתחום הדרכת האוכלוסייה.

בסיס פיקוד העורף

במסגרת התערוכה, גל לוקחת חלק משמעותי: “אנו, במחלקת אוכלוסייה במחוז ניסינו להעביר בצורה אינטראקטיבית ויוצאת דופן את חשיבות המוכנות לחירום, עליה עומל פיקוד העורף לאורך השנה. מחלקת אוכלוסייה בנתה עמדת משחקים הזהה בתוכנה למשחקים המוצעים באתר של פיקוד העורף. נוסף לכך, על מנת ליצור עניין אצל הילדים גם בצורה מוחשית, יצרנו משחקי קופסה המעבירים את המסרים של המוכנות לחירום”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות