יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / ביום שני זה קורה: דודו אהרון מגיע ליהוד-מונוסון למופע הקפות חגיגי במיוחד

ביום שני זה קורה: דודו אהרון מגיע ליהוד-מונוסון למופע הקפות חגיגי במיוחד

כמיטב המסורת, גם השנה תחגוג יהוד-מונוסון את סיום חגי תשרי באירוע הקפות שניות חגיגי וססגוני במיוחד שתקיים העירייה עם צאת שמחת תורה ביום שני, 1/10/18 החל משעה 20:30 במתחם השמחה בעיר.

קרדיט: יח"צ דודו אהרון
קרדיט: יח"צ דודו אהרון

את אירוע ההקפות אותו מפיקה עיריית יהוד-מונוסון בשיתוף המועצה הדתית בעיר, יעביר שלומי יפרח ובמהלכו יגיע להופעה מלאה עם כל הלהיטים החמים, דודו אהרון שיקפיץ את אלפי התושבים הצפויים להגיע ולחגוג במתחם השמחה. השנה מקיימת העירייה את האירוע החגיגי בסימן בני ובנות המצווה של יהוד-מונוסון. הכניסה לאירוע חופשי.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו

 

שמחת תורה בעיריית יהוד
שמחת תורה בעיריית יהוד

האירוע שמארגנת העירייה לרווחת התושבים, מתקיים לאחר אירועים רבים שנערכו ביהוד-מונוסון במהלך חגי תשרי, בין היתר: הפנינג סוכות לכל המשפחה שהתקיים אמש בעיר, סופ”ש בתים פתוחים שייערכו בשישי ובשבת הקרובים במהלכם יפתחו אמני העיר את ביתם לכלל התושבים שיגיעו ליהנות מהאמנות, להתגבש בקהילה ולהכיר חברים חדשים בעיר. עוד קיימה העירייה במהלך חודש ספטמבר ערבי זמר, הפנינג חוגים לילדים ולבני הנוער, הרצאות, פעילויות בארבעת מועדוני הנוער בעיר, מופעים והצגות וכמובן אירוע השיא שיתקיים כאמור ביום שני הקרוב – אירוע ההקפות השניות שיכלול הופעה של דודו אהרון במתחם השמחה החל מ-20:30.

ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה
לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז

מהעירייה נמסר כי: “אנו מתרגשים מהאירוע שיסכם את תקופת החגים שעברנו בחודש החולף, ושיתקיים לכבוד שמחת תורה בהקפות שניות חגיגיות במיוחד. אני שמחים לארח בעיר יהוד-מונוסון את מיטב אמני ישראל, והפעם את דודו אהרון שיגיע להופעה מלאה, ישמח את כולנו בערב בלתי נשכח. תודה למועצה הדתית על שיתוף הפעולה בהפקת האירוע, נשמח לראות את כל תושבי ותושבות יהוד-מונוסון”.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות