יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / בקיץ הזה משלמים פחות: מחיר כניסה מוזל לבריכה בבית דגן

בקיץ הזה משלמים פחות: מחיר כניסה מוזל לבריכה בבית דגן

מה לעשות עם הילדים בחופשת הקיץ? ללכת לבריכה כמובן. בריכת בורה בורה בבית דגן עברה שיפוץ רציני, ומציעה את מחירי הכניסה הזולים ביותר בגוש דן.  בואו להתרענן.

אילוסטרציה

בילוי בבריכה הוא הבילוי המועדף על ילדים והורים בקיץ, במיוחד בתקופה של חופשת הקיץ. אבל בשנים האחרונות בילוי בבריכה הפך לנטל כלכלי ממש, עם מחירי כניסה גבוהים במיוחד שהופכים כל טבילה במים הצוננים להוצאה רצינית. בהנהלת רשת בריכות “בורה בורה”, שמנהלים בריכות בבת ים, פרדס חנה ובית דגן, מבינים את הבעיה, והחליטו לסייע להורים ולהוזיל את מחירי הכניסה לבריכה. המחיר המוזל עומד על 35 ₪ לכניסה בודדת, ו- 350 ₪ לכרטיסיה של 12 כניסות, “אנחנו מציעים מחיר כניסה שהוא הזול ביותר בגוש דן”, אומר עוז יעקב, הבעלים של רשת בורה בורה, “במחיר הזה המבקרים נהנים מבריכה משופצת, נקייה, שעומדת בכל הסטנדרטים החדשים של משרד הבריאות”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


דור חדש של בריכות
בריכת בית דגן עברה לאחרונה שיפוץ כללי, שהפך אותה מבריכה ישנה ומוזנחת לבריכה שעומדת בסטנדרטים המעודכנים ביותר. חדרי המכונות של הבריכה הוחלפו, וגם המסננים והפילטרים, כך שהמבקרים בבריכה נהנים מאיכות מים מדהימה, וממים צלולים ונקיים ללא חשש מזיהומים או חומרים מזיקים.

בנוסף חודשו בבורה בורה בית דגן המדשאות הרחבות, והיום המשפחות יכולות ליהנות מדשא רך ונקי, אזורים מוצללים שאפשר לשבת בהם בכיף ולהיות מוגנים מהשמש החמה. גם מזנון הבריכה שופץ, והיום אפשר ליהנות ממגוון עשיר של מאכלים, מארוחת צהריים בשרית שכוללת המבורגרים, שניצלים, כריכים ועוד, ועד נשנושים, קפה וארטיקים.

אירועי בריכה
בורה בורה בית דגן מציעה גם לקיים אירועי בריכה של עד 500 איש בבריכה המשופצת, וליהנות מהמדשאות המטופחות, פינת ברביקיו עם גריל דרום אמריקאי או כל קייטרינג אחר שתרצו לשלב באירוע שלכם. בורה בורה מבטיחים לספק כל שירות לאירוע לפי דרישתכם, כדי שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מבריכה גדולה, איכותית ונקייה, ועוד אטרקציות שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח.

בנוסף, מציעה הבריכה גם חוגים ללימוד שחיה לכל הגילים ולכל הרמות ע”י מדלן וויקי.

בורה בורה בית דגן – 058-680-0586‏
מנחם בגין 23,בית דגן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות