יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / יהוד מונסון / ”הקול שלך למועצת העירייה” – הנבחרת של נתן בז’ה

”הקול שלך למועצת העירייה” – הנבחרת של נתן בז’ה

''כשבוחרים את הטובים ביותר - אפשר להיות רגועים", כך מגדיר נתן בז'ה, המתמודד לראשות העירייה את חברי נבחרתו לסיעת: 'הקול שלך למועצת העירייה'.

הנבחרת של נתן
תוכן מקודם

פסיפס מגוון של אנשים ביניהם, ותיקי יהוד לצד הורים צעירים, שיחדיו מקווים להביא את השינוי המיוחל לעיר. החבורה הפכה מגובשת והיא מלווה  את נתן במפגשיו עם קהל התושבים. ואל תשאלו אותם בקשר למיקומם ברשימה- זה ממש לא חשוב להם, כן חשובה תחושת השליחות. החברה’ מתחזקים יותר מקבוצת וואצאפ אחת, בה עוברות עשרות הודעות ביום ובלילה. הם מגיעים למטה על בסיס יומי, ונערכים במיוחד לחודש הקרוב וליום בחירות. אם תשאלו אותם- הם מעידים כי הם ‘נהנים מכל רגע’.  

יורם אהרוני


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מנהל מטה הבחירות.יליד יהוד, בן 55 נשוי לדליה אב לשלושה וסב לשתיים. כמנכ”ל חברה בתחום התעשייה.אהרוני פעיל פוליטי ביהוד מגיל 17 במישור המקומי וגם במישור הארצי. בהשכלתו עו”ד לדיני נזיקין. בעל תואר ראשון במדעי החברה ותואר שני במנהל עסקים. להנאתו משמש כמדריך טיולים בחו”ל.אהרוני פרש מצה”ל לאחר 25 שנות שירות בחיל הרפואה וסיים את שירותו בדרגת סגן אלוף.
מדוע התחברתי: “החיבור הראשוני לנתן, אירע כבר לפני שנים רבות. לפני כשנה וחצי החלטנו להריץ את נתן לראשות העירייה ומשם הכל היסטוריה. אני מלווה את נתן כמעט בכל הפגישות, זה היה ברור שאקח על עצמי את ניהול המטה.

יחזקאל -חזי זקן  

נשוי לריקי ואב לשלושה וסב לשני נכדים.בעל עסק בתחום המחשבים ומשמש כאיש התקשורת במטה הבחירות.
מדוע התחברתי : “נתן נעים שיחה ושוקל כל מילה גם בזמן רתיחה… יושרו האישי ושמו הולך לפניו בכל מקום, כולל במסדרונות הכנסת. במהלך הקדנציה האחרונה נתן תמך בכל דבר שהיה לטובת יהוד, למרות שלא היה בקואליציה. נתן עם ניסיון, עם הבנה במערכות הפוליטיות. יש לו חזון, עם רצון ויכולת להצעיד את העיר לפיתוח כלכלי לאיחוד הקבוצות המגוונות בעיר למען יהוד. לשוויון הזדמנויות, לקידום החינוך לפיתוח העיר ועוד היד נטויה”.

 

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו

 

ברוך מושיוב

בן 41, נשוי לאסתר ואב לשלושה, עמיל מכס ושילוח בינלאומי וגם חזן ראשי בבית הכנסת בית אל ומלמד לבר מצווה.
מדוע התחברתי: “בשנים האחרונות נוצר קשר, באמצעות חבר משותף, ונתן הפך לחבר. הפגישה הראשונה בינינו התקיימה אצלי בבית. ישבנו ודיברנו והוא מצא חן בעיני, בשל הצניעות, הסבלנות ובשל היותו מוכן לשמוע כל אדם- הוא פתוח והוגן מאוד, גם כלפי יריבים פוליטיים, ודן כל אדם לכף זכות”

סיגלית נאקש

בת 46, נשואה ואם לשלושה , ילידת יהוד, עוסקת ניהול פרויקטים בבנייה ופעילה חברתית  גם בוועדים השונים, וועד הורים, וועד בית, וועד מרכזי במתחם לוגאנו בו היא מתגוררת ושחקנית ‘מאמאנט רמז’.

מדוע התחברתי: “החלטה הגיעה ממקום של אמון בנתן וביכולתו להוביל את העיר, אחרי חמש שנים, בה יהוד הייתה בסוג של תרדמת, שלא לומר ירידה.
הגיע הזמן לא רק להתעצבן מהספה הנוחה, אלא באמת לפעול. נכון, זה לא פשוט ולא קל להיכנס לפוליטיקה ואני לוקחת את הסיכון, אבל, וזה אבל חשוב – אני כאן כדי לשנות. אני רוצה שלכל תושב ביהוד תהייה אוזן קשבת בעירייה, ונתן הוא האיש שאני מאמינה בו, שיכול להוביל את השינוי המיוחל”.

ניר עטיה

בן 43, מנכ”ל חברה בתחום האנרגיה ומיזוג אוויר, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, נשוי ואב לשלושה ילדים.תושב יהוד מזה  לפני 17 שנים.
מדוע התחברתי: “עד לפני זמן לא רב, עמדתי מהצד, התבוננתי וקיטרתי כמו כולם. בתקופה האחרונה, מתוך רצון להשפיע ולשפר, חברתי לנתן, אותו אני מכיר ומעריך שנים רבות בצד המקצועי. פגשתי מנהל משכמו ומעלה, אדם שיודע להציב ולחתור ליעדים, להוביל ולפתור בעיות מורכבות בצורה מהירה, מתוך מחשבה יצירתית ויכולת ניתוח ושליטה בפרטי פרטים של כל תחום בו עסקנו. נתן אדם הוגן, ישר כסרגל ולעולם אינו מבטיח הבטחות ללא כיסוי.  אני בטוח ביכולתו להוביל את העיר להישגים ושיאים חדשים מתוך ניסיונו המוכח ויכולותיו המרובים”.

עו”ד עוז רדיע

יליד יהוד, בן 40, נשוי לטוני ואב לשני ילדים.
בעל תואר ראשון במשפטים, ומנהל משרד עצמאי בתחום הנדל”ן והליטיגציה המסחרית למעלה מעשר שנים. הוא מכהן גם כסגן יו”ר ועדת קניין ומקרקעין בלשכת עורכי הדין בישראל.
מדוע התחברתי “כהורה לילדים הלומדים בעיר, נושא החינוך עמד בראש הרשימה. קיבלתי הסבר מפורט תוך דקות ספורות- ממש כך.נדהמתי מרמת הידע של נתן ומהנכונות שלו לתרום מעצמו לטובת התושבים. אפשר לומר שיהוד-מונוסון זורמת לו בעורקים. מאחר ונתן אדם הגון ונעים הליכות החיבור החיובי בינינו היה מידי. החלטתי שאני מלווה את קמפיין הבחירות מתחילת הדרך (בהתנדבות) כיועץ, חבר, פעיל וכמי שאכפת לו לשפר ולשנות”.

דני רווח

בן 56, נשוי ואב לשלוש בנות. תושב יהוד מזה כ- 26 שנה. מנהל בתחום רכש ולוגיסטיקה פעיל חברתי ב-12 השנים האחרונות, בתנועת ‘בני עקיבא’,בסניף יהוד מונוסון
מדוע התחברתי: ” גיליתי אישיות מדהימה, דמות ציבורית קצת שונה מהשאר. אדם צנוע, שקט, נעים הליכות, אוזן קשבת ומעולם לא מבטיח דבר שאינו יכול לקיים. גיליתי אישיות עם תכונות כמו יושרה, כנות, אכפתיות ורצון גדול לעזור לזולת. נתן כיהן כממלא מקום וכסגן ראש העירייה והיה חבר ב-12 וועדות שונות, והכל בהתנדבות במשך כעשור. בדרך זו צבר ידע וניסיון רב בתחום המוניציפלי”.

 

ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה
לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז

 

חיים רומנו

נשוי למירי אב לשתיים וסב לשלוש נכדות ולנכד. רומנו, דמות מוכרת ביהוד, איש עסקים בתחום התעשייה ששימש כיו”ר וועד ההורים במקיף יהוד. הגיע לעיר כבר בשנת 1973 ומתגורר בה כמעט 30 שנה.
 מדוע  התחברתי: ” לאחר כמה שיחות אישיות, עם נתן, הבנתי כי מדובר באיש עשייה, הבקיא במערכות מוניציפליות, באדם ישר והגון. החיבור שלי עמו היה טבעי מבחינתי, משום שזהו בדיוק ראש העירייה שיהוד זקוקה לו. שמעתי על תכניותיו העתידיות לגבי יהוד ואני מאמין שנתן הוא האדם הנכון והמתאים ביותר לשמש כראש עירייה” ,

חגית מחלב שמעוני

 נשואה ואם לארבעה. מהנדסת תעשיה וניהול, בעלת תואר שני במנהל עסקים. עוסקת בתחום יעוץ ארגוני והנחיית קבוצות. לפני כ-11 שנים פרשה מצה”ל לאחר שירות בחיל החימוש בדרגת סגן אלוף.
מדוע התחברתי: ” כפעילה חברתית, בעיקר בתחום ועדי ההורים ובפרויקטים חברתיים, .
פגשתי את נתן- אדם קשוב, מעשי, רגיש לזולת, שתמיד מצא את הדרך לתת את המענה הנכון.
נתן הוא היחידי מכל המועמדים שיודע לעשות את העבודה ממחר בבוקר, כי ליהוד אין זמן למתלמדים .אני סומכת על הניסיון שלו ויכולת הביצוע שלו, יחד עם נועם הליכותיו והגינותו- הם שעושים אותו ראוי לעמוד בראש הרשות”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות