יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / ורדי בושרי פותח את מטה הבחירות

ורדי בושרי פותח את מטה הבחירות

תושבים פעילים ותומכים, הגיעו לפתיחת מטה הבחירות של המועמד למועצת עיריית יהוד, ורדי בושרי, ביום שלישי בערב.

פתיחת המטה של ורדי בושרי. תוכן מקודם
פתיחת המטה של ורדי בושרי. תוכן מקודם

המיקום הנבחר-  סעדיה חתוכה 18 ,בתחילת המדרחוב, שהפך בתקופה זו למקום שוקק חיים גם בשעות הערב, אולי בזכות ריבוי מטות הבחירות, של רוב המועמדים למועצת העירייה, שבחרו דווקא לפעול מכאן.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ורדי, עמד כחתן נרגש , חייך, חיבק, נישק ובירך את הנוכחים ואת כלל התושבים בשנה טובה  ומתוקה ובברכת חג שמח.  גם באווירה החגיגית, עלו גם נושאים אקטואליים לשיחה, המסעירים בימים אלו את תושבי העיר, כמו בעד- נגד החתימה על הסכם הגג, הצפויה לעלות לדיון כבר אחרי ראש השנה (16.9).

פתיחת המטה של ורדי בושרי. תוכן מקודם
פתיחת המטה של ורדי בושרי. תוכן מקודם

בושרי, כבר שלוש קדנציות בפוליטיקה המקומית, שימש כסגן ראש העירייה ,היה חבר בוועדות שונות,  מאיכות סביבה, תכנון ובנייה, שזוהי לדעתו הועדה הכי משפיעה וחשובה בעירייה , בתחום הספורט בתשתיות, כמחזיק תיק פרויקטים, ובחינוך בלתי פורמלי. כיום משמש כיו”ר המתנ”ס, בארבע השנים האחרונות, ובהתנדבות מלאה .

בושרי:” כיו”ר המתנ”ס כיום, אני מכיר את כל הפעילות של החינוך הבלתי פורמלי בעיר והרצון שלי בקדנציה הבאה עלינו לטובה, לרכז את כל הנושא החינוך הבלתי פורמלי ולאגד את כל הפעילויות תחת קורת גג אחת. אני מודה לכל התושבים שהגיעו במיוחד להביע  את תמיכתם בי, ולרב שמעון ויינר שקבע את המזוזה”.

ורדי בושרי, סיעת ‘אנחנו לצידך’ – עשייה עם נשמה הצביעו ‘צד’

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כביש סגור. צילום אילוסטרציה canva

קריית אונו:רחוב שלמה המלך יסגר לתנועה מחר בשל הרכבת עגורן

תפריט נגישות