יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / חינוך / 2.5 מיליון ש”ח לשדרוג ושיפוץ מוסדות חינוך ביהוד מונוסון

2.5 מיליון ש”ח לשדרוג ושיפוץ מוסדות חינוך ביהוד מונוסון

במהלך השנתיים האחרונות אושר סכום כולל של כ- 10 מיליון ₪, סכום חסר תקדים בהיקפו, עבור שיפוץ מוסדות חינוך בעיר, כחלק מהקו אותו מובילה ראש העיר - לשים את החינוך במרכז

עיריית יהוד-מונוסון אישרה תקציב של 2 5 מיליון שח לטובת שדרוג ושיפוץ מוסדות חינוך בעיר

 מועצת העיר יהוד-מונסון אישרה, בישיבתה האחרונה, את בקשתה של ראש העיר, יעלה מקליס, לתקצב סכום של כ- 2.5 מיליון ש”ח לשדרוג ושיפוץ מוסדות חינוך ברחבי העיר, לרבות שיפוצים נרחבים בבתי הספר הוותיקים ‘רמז’ ו-‘הרצל’ וכן לשיפוצם של ארבעה גני ילדים נוספים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ראוי לציין כי במהלך השנתיים האחרונות, מאז ראשית כהונתה של מקליס, אושר סכום כולל וחסר תקדים של כ- 10 מיליון ₪ עבור שיפוץ בתי הספר בעיר, זאת כחלק מהקו אותו מובילה מקליס, לשים את החינוך במרכז. במקביל פועלת ראש העיר מול משרד חינוך  לקידומם של פרויקטים שונים ולקבלת כספים לטובת ילדי העיר.

עיריית יהוד-מונוסון אישרה תקציב של 2 5 מיליון שח לטובת שדרוג ושיפוץ מוסדות חינוך בעיר

בתום ישיבת המועצה ציינה מקליס “אני שמחה כי חברי מועצת העיר נענו לבקשתי וראו אתי, עין בעין, את הצורך לאשר את התקציב הגדול לטובת שיפוץ ושדרוג מוסדות החינוך בעיר. ילדינו זכאים לקבל את התנאים המיטביים, אשר יאפשרו להם ללמוד ולרכוש השלכה וידע”. עוד הוסיפה מקליס “מאז ראשית כהונתי הועברו סכומים חסרי תקדים לטובת שיפוץ ושדרוג מוסדות חינוך, חלקם סובלים מהזנחה ארוכת שנים. אין ספק כי לפנינו עוד עבודה רבה ואנו נמשיך לפעול בתחום זה, לטובת רווחת ילדינו”.

בנוסף, אושר תקציב מיוחד להנגשת בתי ספר ומוסדות חינוך בעיר, לרווחתם של תלמידים בעלי מוגבלויות. במסגרת זו, יונגשו 10 מוסדות חינוך ברחבי העיר, ביניהם בתיה”ס ‘הרצל’, ‘במעלה’, ‘היובל’, ‘אורנים’, ‘יגאל אלון’, ‘פסגות’, ‘סביונים’, ‘נר ישראל’ ו-‘תיכון יהוד’. העבודות תכלולנה ביצוע הנגשת תאי שירותי נכים, התקנת מעלית למבנה המרכזי בכל בית ספר והסדרת דרך גישה לנכים.

כמו-כן, אושר תקציב מיוחד להנגשה אקוסטית של ארבע כיתות לימוד עבור תלמידים עם לקות שמיעה בתיכון מקיף יהוד, אליו מגיעים לקויי שמיעה מכל האזור ומשתלבים בצורה נרחבת במגמות הלימוד השונות בבית הספר וכן במגמת הצוערים של חיל האוויר.

“תכליתה של חברה מתוקנת הינה לעזור ולתת מענה לאוכלוסיות עם מוגבלויות, לרבות בבתי הספר בעיר” ציינה מקליס. “זוהי חובתנו לאפשר לכל תלמיד ותלמידה ולכל תושב ותושבת לנוע במרחב הציבורי ללא הפרעה ולקיים אורח חיים רגיל, ככל האדם”. לדבריה, עיריית יהוד-מונוסון בהנהגתה תמשיך לפעול ולקדם את נושא הנגישות בכל מוסדות החינוך והמבנים הציבוריים בעיר מתוך כבוד לכל תושב ותושבת וראיית הצרכים הייחודיים של כל תלמיד ותלמידה.

עו”ד בני רזניק, ” זהו עוד ציון דרך מבורך נוסף במסע שהעירייה עושה בקדנציה הנוכחית לשיפור החינוך והוכחה לחשיבות הרבה שהיא רואה לקידומו של נושא זה לרווחת תושבינו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ילדים בקייטנה. צילום אילוסטרציה: Canva

קייטנת “ניצנים של פסח” של משרד החינוך יוצאת לדרך – כמה נרשמו בעירכם?

תפריט נגישות