יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / יהוד-מונוסון: נחנכה כיכר אורנים החדשה

יהוד-מונוסון: נחנכה כיכר אורנים החדשה

השבוע נחנכה כיכר חדשה ביהוד-מונוסון, כיכר אורנים, הצמודה לבית הספר היסודי "אורנים". האירוע התקיים במעמד בכירי העירייה, אנשי רובע מונוסון ומינהלת מונוסון ויחד עם תלמידי כיתות א' בבית הספר היסודי אורנים שיחד עם אנשי משמרות הזהב והמורים ולצד המנהלת חנכו יחד את הכיכר.

כיכר אורנים החדשה
כיכר אורנים החדשה

השינוי ברחוב כולל בין היתר את מעברי החצייה החדשים הגורמים לביטחון ומעניקים להורים שקט נפשי כאשר הם באים בתחילת יום ובסופו לאסוף את ילדיהם מהמוסד החינוכי. כמו כן, מפרצי ה”חבק וסע” החדשים יאפשרו להורים לעצור בבטחה את מכוניתם, להוריד את הילדים בבית הספר, לתת חיבוק ונשיקה ולנסוע ליום העבודה ללא בעיות.

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה

 

כיכר אורנים החדשה
כיכר אורנים החדשה

מנכ”לית העירייה שירה דקל-כץ בירכה על חניכת הכיכר: “כשאני עומדת כאן היום, אני יודעת שעשינו דבר חשוב עבור ילדי העיר. אני יכולה גם לחייך ולומר שבעיריית יהוד-מונוסון שמים את בטיחות וביטחון הילדים במקום הראשון.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו 

זו כוחה של חשיבה נכונה, של הבנת המציאות המשתנה שמצריכה עדכון של דרכים סלולות וזו בעיקר הבנה שאת הילדים שלנו אסור להפקיר. יש לשמור עליהם מכל משמר ולדאוג שיחזרו הביתה בשלום. זאת הייתה המטרה שלנו כשעבדנו על בניית הכיכר כמו על דרכים רבות אחרות ברחבי העיר למען תושבינו ולמען ילדינו וביטחונם”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות