שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / יהוד – צהרוני העירייה קורסים

יהוד – צהרוני העירייה קורסים

מאז הוזלת תעריפי הצהרונים על פי החלטת הממשלה, החליטה העירייה להפעיל את הצהרונים דרך החברה הכלכלית, התוצאה, שני צהרונים בבתי הספר רמז והרצל נסגרים באמצע השנה, ההורים מיואשים. העירייה - "הורי ילדי הצהרון בהרצל, קיבלו הודעה כי קיימת אי ודאות, לגבי המשך פעילות הצהרון"

יהוד - צהרוני העירייה קורסים

צהרון העירייה בבית הספר הרצל, נמצא בסכנת סגירה, כך נמסר להורי הילדים השוהים בו. המועד לסגירה, נקבע ליום חמישי הקרוב. גם הצהרון בבית ספר רמז עם 34 תלמידים, נסגר לפני מספר שבועות. כל זאת אחרי הוזלה במחירי הצהרונים. מה הסיבות לסגירה? תלוי את מי שואלים, בעירייה טוענים כי נרשמו מספר נמוך של ילדים, למרות המחיר הזול. ההורים טוענים מנגד כי העירייה והחברה הכלכלית לא נערכו למהלך ומביעים תמיהה מדוע המתנס לא קיבל לידיו את הטיפול בצהרונים כמו בערים אחרות, התוצאה, הורים רבים נותרים ללא מענה לילדים בשעות אחרי בית הספר וגרוע מכך, משפחות ממעמד סוציואקונומי נמוך, שעבורם צהרון מוזל היה קרש הצלה, נאלצים לעבור לצהרונים פרטיים באלפי שקלים לחודש.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מספרת אחת האמהות, שבנה נמצא בצהרון בבית ספר הרצל –  “אנחנו 15 הורים שרשמנו את הילדים לצהרון בבית ספר הרצל. מי שמפעיל אותו זה החברה הכלכלית. ניסו בשנים קודמות לפתוח את הצהרון, אך ללא הצלחה בשל מיעוט נרשמים. השנה החליטו שלמרות שאין מספיק ילדים, הצהרון ייפתח. לצערנו נודע לנו השבוע כי הצהרון עומר להסגר בתאריך 9.11 אנחנו והילדים המומים. המחיר היה מאוד משתלם – 835 שח לעומת 1350 צהרון פרטי. האוכל טעים וטרי, יש  שני חוגים, והילדים מאוד מאושרים ושמחים. ניסינו לפנות לעירייה על מנת שיעבירו את הילדים לצהרון המתקיים בבית ספר היובל ושידאגו לנו להסעה – אבל אין תגובה. חשוב לנו לציין כי הילדים מאושרים שם, בניגוד לסטיגמה  שיש על צהרוני בתי הספר”.
יהוד - צהרוני העירייה קורסיםמהפיכת מחירי הצהרונים שהובילה הממשלה בתכנית ניצנים, קבעה כי כל עיר תבחר את המפעילים המוסמכים שיפעילו את הצהרונים. ביהוד, החליטה ראש העיר כי החברה הכלכלית  היא שתפעיל את הצהרונים בבתי הספר ולא המתנס שמפעיל את הצהרונים בגני הילדים. בגלל מאבקי אגו ויוקרה, הוחלט כי החברה הכלכלית תהיה אחראית על הצהרונים בבתי הספר. יש להדגיש כי בחברה הכלכלית אין ידע וניסיון בניהול אופרציה שכזאת. מספר שבועות אחרי תחילת שנת הלימודים, נסגר בפתאומיות הצהרון בבית ספר רמז עם 34 התלמידים שהיו רשומים בו. כעת נסגר בפתאומיות הצהרון בבית הרצל והצהרון היחיד שמתפקד נמצא בבית ספר היובל, בשכונת סביונים.

יו”ר הנהגת ההורים העירונית, דנה קישוני: “הצטרפות העיר יהוד, לקול הקורא בנושא הצהרונים-תכנית ‘ניצנים’, מבורכת לכשעצמה. יחד עם זאת, עיתוי הפעלת התכנית, ימים ספורים לפני תחילת השנה, לצד בעיות בתכנית עצמה, הנוגעות לתמחור ועוד, הציבו בפני המארגנים קשיים מרובים.  במסגרת פורום ההורים הארצי היינו בקשר עם נציגי מרכז השלטון המקומי ונאמר לנו: ‘זו התכנית-תיקחו או תלכו לרשות’ (בתביעות לשפר את התנאים). ואכן, יש רשויות שתקצבו את הצהרונים, כמו עיריית רמת גן, שהוסיפה כמיליון שקל  לצהרונים.  לצערנו, משלושת הצהרונים שנפתחו בעיר, הצהרון ב’רמז’, על 34 הילדים שהיו בו, נסגר עוד לפני חופשת סוכות וככל הנראה בימים הקרובים ייסגר גם הצהרון בביה”ס הרצל”. 

מעיריית יהוד נמסר לאתר אונו ניוז: “עיריית יהוד מונוסון, באמצעות החברה הכלכלית, מפעילה את הצהרון בבית הספר הרצל מתוך הרצון לתת מענה למשפחות הגרות באזור. מספר הילדים הרשומים לצהרון בית ספר הרצל נמוך. לאחרונה, פרשו ילדים נוספים מהצהרון, עובדה שמטילה ספק בדבר המשך פעילותו. הורי ילדי הצהרון, קיבלו הודעה כי קיימת אי ודאות, לגבי המשך פעילות הצהרון. מנכלית העירייה, הגב’ שירה דקל כץ, נפגשת היום עם ההורים, כדי לבדוק כיצד ניתן לסייע”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. צהרון רמז נסגר כי כולם ביטלו את הרישום.
    הוא היה בושה וחרפה.. הילדים היו בורחים לכיוון שער היציאה ואף אחד לא שם אליהם לב.
    הצהרון היה בייביסיטר ולא יותר מזה.
    בושה של צהרון ועם כל הכבוד למחיר האיכות הייתהה ירודה והצוות היה ביזיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות