יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / יהוד – קשיש נהרג בתאונת דרכים

יהוד – קשיש נהרג בתאונת דרכים

בוקר קשה ביהוד, קשיש נהרג בתאונת דרכים בה מעורבת משאית אשפה של עיריית יהוד. הקשיש נפגע בראשו, מאמצי החיאה של כוחות ההצלה לא צלחו ונאלצו לקבוע את מותו של האיש

משאית פינוי אשפה של עיריית יהוד שנסעה בין הרחובות יהודה הלוי – מעפילים היתה מעורבת הבוקר בתאונת דרכים קטלנית. על פי עדי ראיה המשאית עסקה בפינוי פחי אשפה בתוך חנייה של בתי מגורים וכאשר החלה בנסיעה, לא ברור האם התנגשה בקשיש או שהוא נפל מתחתיה מסיבה לא ברורה. שכנים ועוברי אורח הזעיקו את כוחות ההצלה שהגיעו כעבור מספר דקות.
תאונת דרכים ביהודמתנדבי איחוד הצלה יחד עם חובשי מדא, החלו לטפל באיש, אך ניסיונות ההצלה אלו בתוהו ומותו של האיש נקבע במקום. חוקרי משטרה רבים ובוחני תנועה הגיע אל הזירה והחלו לתחקר ולשחזר עם עובדי משאית האשפה את שארע.

תאונת דרכים ביהוד
בוחני התנועה חוקרים את מקום הפגיעה

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בני דדוש חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: “כשהגעתי לזירה באופנוע החירום של איחוד הצלה נתקלתי בהולך רגל שסבל מפגיעה רב מערכתית. למרבה הצער נקבע מותו של הולך הרגל בזירת התאונה לאחר שביצענו פעולות החייאה בנסיון להציל את חייו. מדובר בתאונה עם מעורבות משאית לאיסוף אשפה והולך רגל שנדרס למוות”.
חובש רפואת חירום במד”א ניב הרשקו סיפר: “על הכביש סמוך לחלקה הקדמי של המשאית לפינוי אשפה שכב גבר כבן 73 מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה כשהוא ללא דופק וללא נשימה, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נקבע מותו בשטח.”

ממשטרת ישראל נמסר – כי נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה הקשה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות