יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / מועצת הנוער ביהוד – מונוסון מסכמת שנת פעילות מוצלחת

מועצת הנוער ביהוד – מונוסון מסכמת שנת פעילות מוצלחת

השבוע התכנסו בבניין העירייה חברי וחברות מועצת הנוער העירונית כדי לסכם עוד שנת פעילות מוצלחת במיוחד.

מועצת הנוער העירונית ביהוד-מונוסון
מועצת הנוער העירונית ביהוד-מונוסון

בישיבה נכחו בין היתר מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית יהוד-מונוסון, מיכל קדש, מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, יעל לוי, יו”ר מועצת הנוער, רביד שבתאי, חן שכטר, מנחת המועצה, ים עדיקה, מורה חיילת המלווה את המועצה ועוד כ-20 חברי וחברות מועצת הנוער של יהוד-מונוסון.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – אונו  News – אונו ניוז 
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה –אונו  NEWS  – אתר החדשות של בקעת אונו

בחג הפורים למשל, בשיתוף עם תיכון מקיף יהוד ובית הספר רמז בעיר, ערכו חברי מועצת הנוער ואנשי העירייה יריד תחפושות לכבוד החג והפעילו עמדת איפור ומדבקות קעקועים וכן תחנות יצירה לילדים שהגיעו ליריד. זאת ועוד, נעשה גם גיוס תחפושות יד שנייה למען ילדים ומשפחות מועטי יכולת. עוד במהלך השנה, הגיעו בני הנוער לבתיהם של אזרחים ותיקים ביהוד-מונוסון, שם בישלו איתם, תיעדו וכתבו את המתכונים, מה שהביא ליצירת ספר מרגש במיוחד של 70 מתכונים לכבוד 70 שנה למדינה ולעיר שיושק בחודש הבא לקראת ראש השנה. בפרויקט השתתפו 70 אזרחים ותיקים ולמעלה מ-100 בני נוער מיהוד-מונוסון.

מועצת הנוער העירונית ביהוד-מונוסון
מועצת הנוער העירונית ביהוד-מונוסון

זאת ועוד, יזמו בני ובנות הנוער בחסות העירייה כרטיס הטבות לנוער לימי הקיץ ב-24 בתי עסק שחולק לכל בני ובנות הנוער בעיר. בני ובנות הנוער ביצעו במהלך כל השנה פעילויות למען הקהילה בעיר ומחוצה לה בימי התנדבויות מיוחדים שערכה העירייה יחד עם, כגון: התנדבות במרכז היום לקשיש, ניקוי החצרות של ניצולי השואה, טיפול בכלבים בצער בעלי חיים, סיוע לחולים בבית החולים תל השומר ועוד. כמו כן, יצאו חברי המועצה בחסות העירייה ליום גיבוש בחול המועד פסח במרכז הארצי לפיתוח מנהיגות באריאל, שם קיבלו ערכים חברתיים וכלים לשיתוף פעולה בחיי היום-יום וטיפים לעבודת צוות.

גם בחודשי הקיץ פעלו חברי מועצת הנוער למען כל בני הנוער בעיר והפיקו כ-50 פעילויות שונות ומגוונות שכללו בין היתר מסיבות, הופעות, סטנד-אפ, ערבי בריכה, ערבי אירווזיון ומונדיאל, סדנאות בשלל מועדוני הנוער בעיר, הקרנות סרטים ועוד שלל אירועים שארגנה המועצה בחסות עיריית יהוד-מונוסון.

בשלוש השנים האחרונות הקימה עיריית יהוד-מונוסון לא פחות מארבעה מועדוני נוער בכל רחבי יהוד-מונוסון במטרה לספק לבני ובנות הנוער בעיר מקום בטוח שמכיל פנאי, תרבות, חברה וקהילה. המועדון הטרי ביותר הוא מועדון “אמבסה” הממוקם ברחוב אלפרט 7. מועדון “אמבסה” הוא כאמור המועדון הרביעי שהקימה העירייה בשנים האחרונות לטובת בני ובנות הנוער בעיר שנפתח בשבוע החולף עם סדנת בישול מיוחדת במינה לכבוד בני הנוער. את המועדון המוסיקלי “משלוק” הקימה העירייה לפני כשנה והנו צובר תאוצה והפך תוך זמן קצר לשם דבר בכל רחבי העיר ומחוצה לה ואצל בני הנוער בפרט. במועדון זה עוברים בני הנוער סדנאות אמן, שיעורי שירה וסאונד, ליווי הרכבי נוער, המועדון מספק מלגות ללימודי מוסיקה, הנוער מקבל הזדמנות לשיעורים פרטיים במוסיקה בתוך חדר ההקלטות שנבנה בתוך המועדון. עוד מועדון נוער שהקימה העירייה הוא מועדון הבועה אליו מגיעים עשרות בני ובנות נוער מדי שבוע ועוברים פעילויות, סדנאות, ערבי גיבוש, מופעים, הקרנות סרטים ועוד שלל אירועים למען גיבוש הנוער העירוני. המועדון הרביעי הוא מועדון MNM שגם הוא צבר פופלריות רבה בקרב בני הנוער לכל אורך השנה.

מועצת הנוער העירונית ביהוד-מונוסון
מועצת הנוער העירונית ביהוד-מונוסון

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

במהלך השנה בכל יום ראשון, נפגשה המועצה במליאת העירייה, שם העלו נושאים החשובים לבני הנוער, בנו תכניות עבודה ומצאו פתרונות לדילמות שעלו לגבי בני הנוער ביהוד-מונוסון. במהלך הישיבות יזמו בני הנוער בשיתוף אנשי עיריית יהוד-מונוסון פרויקטים חברתיים וחינוכיים רבים שנעשו במהלך השנה והעלו רעיונות לחידוש לטובת הנוער בעיר.

מועצת הנוער העירונית היא הגוף המייצג של כל בני הנוער בעיר – תלמידי החטיבות והתיכונים וחניכי תנועות הנוער. תפקידה הוא להוות מענה לכל בקשה ואו תלונה של בני הנוער ונוסף לכך תפקידה הוא קידום אירועים ופעילויות לרווחתם של בני הנוער בעיר. המועצה מונה כ-20 נציגים ופעילים קבועים בנוסף למספר דומה של מתנדבים. כלל פעילויות המועצה נעשות בחסות עיריית יהוד-מונוסון ובשיתוף עם מחלקת הנוער והצעירים והאגף לשירותים חברתיים.

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, יעל לוי, בירכה את חברי וחברות מועצת הנוער בפתח הישיבה וציינה כי: “אני גאה בכם על עוד שנה של פעילות מוצלחת, למען כל אחד ואחת מכם ולמען הקהילה והסביבה שלנו. העירייה שמחה לעמוד לצדכם ולספק לכם את כל התנאים להם אתם ראויים כדי להמשיך ולפתח חיי קהילה עשירים בעיר. רק לפני ימים ספורים קיימנו פעילות ראשונה במועדון הנוער החדש שפתחה העירייה בעיר “אמבסה”, מועדון רביעי במספר מה שמראה על החשיבות שמעניקה העירייה, לכם בני הנוער של יהוד-מונוסון. אני מזמינה בני ובנות נוער לבוא, להצטרף אלינו ולקחת חלק פעיל במועצת הנוער העירונית בשנה הקרובה. שתהיה לכולנו שנה טובה, מוצלחת ומהנה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות