שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / יהוד מונסון / מועצת נשים עירונית

מועצת נשים עירונית

השבוע התקיים אירוע ההשקה החגיגי של מועצת הנשים העירונית של יהוד-מונוסון. באירוע שהתקיים באשכול פיס בעיר, במעמד ראש העיר, יעלה מקליס, נכחו כ-200 נשים מרחבי העיר

מועצת נשים יהוד

מועצת הנשים העירונית תפעל לקידום מעמד האישה בעולם המוניציפלי, תעלה לסדר היום סוגיות ויוזמות שונות הקשורות למגוון הצרכים של תושבות העיר ותקדם החלטות בתחומים חברתיים וקהילתיים.

לכתבות נוספות –
מתנ”ס יהוד: ההצגה ‘סבתוש’ זוכה להצלחה
סדנת סטיילינג ואופנה לנשים

אירוע ההשקה נערך עם סיום ההשתלמות אותה עברו הנשים החברות במועצה. התכנית, אותה יזמה עיריית יהוד מונוסון, כללה 10 מפגשים במהלכם המשתתפות רכשו ידע וכלים להעצמה אישית, תוך הכשרה ועידוד למנהיגות ומעורבות בקהילה. מטרת ההשתלמות אותה כ-20 תושבות העיר עברו בהצלחה, הייתה לחשוף את הנשים לסוגיות מרכזיות הקשורות במעמד האישה, לפתח מודעות ליכולות ומקורות הכוח הנשיים וליצור רשת של נשים פעילות ומודעות בקהילה בעיר.
מועצת נשים יהוד

כעת, עם סיום התכנית, חברות המועצה תגבשנה פרויקטים לקידום שוויון מגדרי שאותן הן יקדמו במועצת הנשים העירונית. את הקמת מועצת הנשים ביהוד-מונוסון הובילה ראש העיר יעלה מקליס אשר מכהנת במקביל כיו”ר הוועדה לקידום מעמד האישה והשוויון המגדרי במרכז לשלטון מקומי, ורואה חשיבות גדולה בקידום שוויון בין המינים ומניעת אלימות נגד נשים, ומעודדת אותן לפעול בזירה הציבורית, הפוליטית והקהילתית.
מועצת נשים יהוד

ראש העיר יהוד-מונוסון ויו”ר הוועדה לקידום מעמד האישה והשוויון המגדרי במרכז לשלטון מקומי, יעלה מקליס ציינה בעת נאומה באירוע ההשקה כי: “התכנסנו כאן כולנו יחדיו, בערב חגיגי זה, כדי להשיק באופן רשמי את מועצת הנשים העירונית של יהוד-מונוסון. אני מברכת את כל מי שלקח חלק בתהליך הכה חשוב הזה וכמובן את חברות מועצת הנשים העירונית שלנו. אין ספק כי אתן תצלחנה להביא להעצמה נשית ולהעלאת המודעות המגדרית בעיר. המוטיבציה, המעורבות והרצון העז שלכן יניעו הליכים, יגבשו רעיונות ויקדמו את כולנו – נשות העיר. עיריית יהוד-מונוסון בראשותי תמשיך להיות לכן בית ליישום הרעיונות ולהגשמת החלומות”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות