יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / יהוד מונסון / התחדשות עירונית – מתחם מוהליבר ביהוד תופס תאוצה

התחדשות עירונית – מתחם מוהליבר ביהוד תופס תאוצה

בשבועות האחרונים קיימה עיריית יהוד-מונוסון באמצעות המינהלת להתחדשות עירונית בעיר בניהולה של האדריכלית ענת לרנר מפגשי עדכון ציבור על מתחם ההתחדשות העירונית ברחוב מוהליבר בעיר

עיריית יהוד מונוסון

במתחם מוהליבר ביהוד, אשר מצוי בשלב המתקדם ביותר ממתחמי ההתחדשות בעיר, ייבנו למעלה מ-1,300 יחידות דיור חדשות למען התושבים. הדבר יביא לגידול של פי 4 במספר הדירות במתחם: 336 דירות יהפכו בקרוב ל-1,332 דירות חדשות בבניינים חדישים.

כזכור, קבינט הדיור הלאומי אישר בחודש מארס האחרון להכניס את תכנית ההתחדשות העירונית במוהליבר לוועדה הארצית לתכנון ולבניה של מתחמים מועדפים לדיור (הותמ”ל) שמטרתה לזרז את הוצאתם לשיווק.

כנס התחדשות עירונית

במהלך מפגשי העדכון, בישרה לרנר לדיירים בתכנית שעליה אמונה ואותה מובילה עיריית יהוד-מונוסון כי נציגי הוותמ”ל הזמינו את נציגי הדיירים למפגש שאלות ותשובות ייחודי ועדכון סטאטוס, מה שמעיד על רצינות קידום הפרויקט ע”י הגורמים הממשלתיים. האדריכלית לרנר התייחסה במפגשים לניסיונות של גורמים בעלי אינטרסים כלכליים לבלבל את הדיירים ואמרה: “אסור לנו ליפול לשקרים המופצים מטעמן של חברות מסחריות בעלות אינטרסים כלכליים. הגורמים האמונים על תכנון מתחם מוהליבר המבוקש בעיר הן הרשות הלאומית להתחדשות עירונית ועיריית יהוד-מונוסון בלבד. חברות רבות מנסות את מזלן בדריסת רגל בפרויקט הנחשק לאחר שעבר את אישור הקבינט דרך הפצה של מידע מוטעה ועליכם הדיירים להיות ערים לכך”.

עוד הוסיפה לרנר ואמרה: “תפקידנו כמינהלת ההתחדשות העירונית ביהוד-מונוסון לשרת אתכם בעלי הדירות – בשקיפות, באמינות ובמסירות. אנחנו לא יכולים לעמוד מנגד ולהחריש אל מול הבטחות ריקות מתוכן המנסות להוליך אתכם שולל. כפי שאתם יודעים דלתנו פתוחה בפניכם ככל העת ואנחנו נעמוד כצוק איתן כנגד כל בעל אינטרס המנסה לפגוע בכשירותו של הפרויקט, לעכב אותו ובכך למנוע מכם הדיירים, את קידומו במהירות כפי שמעוניינת המדינה בשיתוף העירייה לעשות”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ראש העיר יהוד-מונוסון יעלה מקליס ציינה במהלך כנס התושבים: “אני מברכת על קידומו המהיר של פרויקט התחדשות עירונית זה. לא בכדי נבחרה לאחרונה יהוד-מונוסון לבירת פינוי הבינוי של מדינת ישראל. אני גאה להוביל את המהפך העירוני שלנו שבקרוב מאוד ישפר את רמת החיים של כולנו ושלכם, דיירי רחוב מוהליבר בפרט. אני נפגשת איתכם התושבים כל העת ובקשר רציף עם אנשי משרד השיכון והבינוי שעובדים איתנו בשיתוף פעולה פורה. את המהלך הזה שנקרא התחדשות עירונית אנחנו מובילים ביחד, איתכם הדיירים. מתחילת התהליך ועד שתקבלו את המפתחות לדירה החדשה. זאת הדרך הנכונה לפעולה בה וכאן פעלנו בשים החולפות וכך נמשיך לפעול – ביושר, בחוכמה ובמחשבה תחילה”.

יעלה מקליס

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. סותמים את העיר מכל הכיוונים . אין שום בשורה בתחום התשתיות והתחבורה . הגיע זמן לזוז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פנטהאוז למכירה בעבר הירדן. צילום: אל הנכס

צפו: פנטהאוז מפואר בעיצוב אקלקטי-נורדי עדכני מוצע למכירה בשכונת עבר הירדן קריית אונו

תפריט נגישות