יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / ”נרגש לעבור את התקופה הזאת” – נתן בז’ה משיק את קמפיין הבחירות

”נרגש לעבור את התקופה הזאת” – נתן בז’ה משיק את קמפיין הבחירות

''נהפוך את יהוד לעיר שכיף לגור בה", כך הצהיר נתן בז'ה המועמד לראשות עיריית יהוד, בערב השקת קמפיין הבחירות, שהתקיים אתמול בערב.

נתן בז'ה ותומכיו בערב השקת הקמפיין. תוכן מקודם
נתן בז'ה ותומכיו בערב השקת הקמפיין. תוכן מקודם

המיקום – חצר  ‘בית הלוי’, בעיר, שהפך  לערב אחד, למקום חגיגי עם בלונים בכחול- לבן, שולחנות במרכז הדשא, וכיבוד צנוע- בדיוק כמו המועמד. לכנס הגיעו מאות תומכים, בני משפחה, חברים וקרובים שעודדו את בז’ה במחיאות כפיים , מיד עם תום נאומו הקצר, בו הציג את ה-‘אני מאמין’ שלו. בז’ה פירט את עיקרי תכניתו  ברגע שיבחר לראשות העירייה. בין השאר דיבר על הצורך במיתוג העיר, הנגשת העיר לטובת הנזקקים, ובדאגה לשכבות  אוכלוסייה שונות מילדים ועד בני הגיל השלישי. הערב עצמו נפתח בשיחת רעים, שהזכירה  את מערכות הבחירות בארה”ב, ולאחריהן נשא  דברי ברכה יורם אהרוני, ראש מטה הבחירות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בז’ה , במכנסים שחורים ובחולצה לבנה, נראה יותר כמו חתן נרגש, כאשר עבר לחץ ידיים, נישק וחיבק את כל מי שהגיע. אשתו יהודית, זכתה לקבל ממנו זר פרחים וחיבוק על התמיכה מבית, וגם מבנותיו חתניו,ונכדיו.

בז’ה: “הייתה לי הפתעה לטובה, הגיעו אנשים שאני אפילו לא מכיר אישית, והכריזו בפני על תמיכתם בי. אין ספק שמחכים לנו שלושה חודשים אינטנסיביים, ולא קלים, אבל כולי נרגש לעבור את התקופה הזו, ברוגע כמו תמיד, ללא הכפשות על שאר המתחרים, ולהביא את ניסיוני העשיר, היזמות והיכולות המוניציפליות שרכשתי – לטובת כלל תושבי יהוד”.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

דו”ח מלחמה: משפחות מתגייסים קיבלו דו”חות חנייה בקריית אונו. צילום: אונו ניוז

דו”ח מלחמה: משפחות מתגייסים קיבלו דו”חות חנייה בקריית אונו

תפריט נגישות