יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / יהוד מונסון / יהוד-מונוסון: קריית החינוך תופסת תאוצה

יהוד-מונוסון: קריית החינוך תופסת תאוצה

הבוקר התקיים בבית הספר החדש בעיר "יהודה הלוי" טקס הנחת אבן פינה להקמתו של אולם הספורט החדשני שיוקם במקום. האולם בו השקיעה העירייה למעלה מ-10 מיליון ₪ יכלול 400 מושבים, מיזוג, תאורת לד ועוד אמצעים טכנולוגיים.

הדמיה אולם ספורט יהודה הלוי
הדמיה אולם ספורט יהודה הלוי

חודש לאחר שנפתח בטקס חגיגי במיוחד במעמד מנכ”ל משרד החינוך, בית הספר “יהודה הלוי” בעיר, הבוקר (ה’ 11.10.18) הונחה אבן פינה במקום בו ייבנה אולם הספורט החדש של בית הספר, כחלק מבנייתה של קריית החינוך בעיר. טקס הנחת אבן הפינה נערך הבוקר במעמד ראש העיר יעלה מקליס, מנכ”לית העירייה שירה דקל-כץ, מנכ”ל החברה הכלכלית לפיתוח יהוד-מונוסון אביעד כהן, אנשי אגף החינוך, מנהלת בית הספר “יהודה הלוי” יולי לנקרי וכמובן התלמידים. התקציב אותו השקיעה העירייה בשיתוף מפעל הפיס והטוטו בבניית אולם הספורט החדשני עומד על למעלה מ-10 מיליון שקלים, בביצוע של החברה הכלכלית לפיתוח יהוד-מונוסון בניהולו של אביעד כהן ובתכנון האדריכל ניר חן, ממשרד חן אדריכלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו


יולי לנקרי עם תלמידי בית הספר
יולי לנקרי עם תלמידי בית הספר

אולם הספורט החדשני שייפתח בתחילת שנת 2,020 יכיל כ-400 מושבים וכולל מיזוג, תאורת לד חדשנית ומחיצת הפרדה למען אימונים בתחומים שונים ומגוונים. האולם ישמש בין היתר גם לכנסים ואירועים עירוניים ויכיל בנוסף שני חדרי פעילות לטובת חוגים לרווחת האוכלוסייה העירונית, אם זה אומנויות לחימה או ריקוד ובהתאם לביקוש.

כאמור, אולם הספורט הוא חלק מקריית החינוך המתרחבת בעיר יהוד-מונוסון הכוללת גם את בית הספר החדש שנפתח אחרי למעלה מ-20 שנים בהן לא נפתח בית ספר בעיר, שני גני ילדים נוספים ומגרש כדורגל גדול וחדש שיהווה חלק מחצר בית הספר “יהודה הלוי” ובנייתו תחל מיד בסיום בניית אולם הספורט.


ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה
לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז


בעירייה בירכו על המהלך: “בתחילת השנה חנכנו כאן את בית הספר “יהודה הלוי”, בית ספר יסודי שעונה על הצרכים של העיר המתפתחת ויהווה חלק מרכזי בקריית החינוך שמוקמת כאן בלב העיר. המתחם כולל את מתחם גני הילדים, בית הספר וכמובן אולם הספורט החדשני שהיום אנחנו מניחים את אבן הפינה להקמתו. כאן, בלב העיר, הושקעו עשרות מיליוני שקלים שכל כולם מיועדים לרווחת התלמידים, דור העתיד שלנו. עיריית יהוד-מונוסון תמשיך ותפעל כל העת ובכל הדרכים למען החינוך העירוני ולרווחת ילדנו כולם”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות