יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / שנתיים למועדון “משלוק” ביהוד מונוסון

שנתיים למועדון “משלוק” ביהוד מונוסון

"משלוק", מועדון המוסיקה לנוער ביהוד מונוסון, ציין שנתיים להקמתו. המועדון, בו ניגנו עד כה מאות בני נוער, ממשיך את מורשתו של תומר בן עזרי ז"ל, תושב העיר שיזם את הרעיון להקמת המקום החברתי.

תומר בן עזרי

מועדון משלוק” נקרא על שם הכינוי שניתן לתומר בן עזרי ז”ל, שגדל בנווה מונוסון בעת שהיה בשנת שירות בגרעין אנ”ת. תומר המנוח היה מוסיקאי וצייר ועסק בגרפיקה ממוחשבת והדרכה. בגיל 18, בעת שהיה בשנת שירות, התבשר תומר כי הוא חולה במחלת לב נדירה ובשל כך הוחלט לא לגייס אותו לצה”ל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


משלוק

עם זאת, תומר לא ויתר על תרומתו לחברה הישראלית והחליט לממש את ערך הנתינה וההתנדבות, שהיו נטועים בו, באמצעות פעילות רבה במועדוני נוער ביהוד-מונוסון. החלום הגדול של תומר היה להקים למעשה מועדון מוסיקה לנוער שיתן מענה חברתי ומוסיקלי לנוער ויאפשר להם לנגן יחד, ללא עלות כספית.

כמה ימים לפני שהתקבל האישור מעיריית יהוד מונוסון לפתיחת מועדון המוסיקה, נפטר תומר ולא הצליח לחזות בהתגשמות חלומו. את מורשתו החברתית והמוסיקלית המשיכו הוריו בשיתוף עיריית יהוד מונוסון והפעיל החברתי מוטי חבר וכעבור מספר חודשים הוקם המועדון.

משלוק

המועדון כולל אולפן הקלטות וחדר חזרות. במקום מתקיימים שיעורי מוסיקה שירה ונגינה של מורים פרטיים בתשלום.

משלוק משמש כמועדון נוער למוסיקאים צעירים שלושה ימים קבועים בשבוע (ימים: ב’ 20:00-22:00,  ה’ 21:00-23:00, שישי 21:00-24:00). המקום מאובזר עם כלי נגינה מגוונים וכולל מערכת תופים, גיטרות חשמליות, גיטרות אקוסטיות, מגברים, גיטרה בס, פסנתר, קלידים ומיקרופונים.

מועדון הנוער 'משלוק'
מועדון הנוער ‘משלוק’

מעבר לימים הקבועים, מתקיימים פעילויות נוספות כמו כיתת אומן, סדנאות כתיבה והלחנה ודי.ג’יי, קורסים וסדנאות ובמות פתוחות ואירועים קהילתיים- הכל בחינם. עד כה הופיעו במועדון שלומי שבן, רועי קסרי, יונתן מרגי, גל תורן (ממרסדס בנד), גיא מזיג.

משלוק

אשתקד התקיימה תחרות להקות ובמסגרתה שפטו בתחרות המוסיקאים אבנר חודורוב (משינה), יאיר ניצני (תיסלם), אלי לואי (רוקפור) ופיטר רוט (מוניקה סקס) שגם הפיק מוסיקלית את הסינגל ללהקה הזוכה בתחרות. “מאות בני נוער ניגנו ונהנו במועדון בשנתיים האחרונות ובעצם מקיימים את מורשתו של תומר“, אמר זך שאול, מרכז המועדון.

משלוק

בימים אלה ציין המועדון שנתיים לפעילות הענפה במסגרתו התקיים ערב מרגש בגינת גינדי בעיר במעמד בני משפחתו של תומר, בני נוער, ראש העירייה יעלה מקליס,

מנהלת מחלקת הנוער, יעל לוי מנהלת האגף לשירותים חברתיים, מיכל קדש, חניכי שבט הצופים מכבים, חברי מועדון משלוק. באירוע הוצבו דוכני מזון ודוכני מזכרות והתקיימו הופעות של מדריכי וחניכי המועדון והופעות אורח של “קו 36”, “הזאבות” וגיא מזיג.

קבלת שבת מועדון משלוק יהוד מונוסון

כולנו גאים לקחת חלק בפעילות המועדון שנותן לנוער ביטוי מוסיקלי, חברתי וערכי ומגשימים את חלומו הגדול של תומר”, אמר זך.

ראש עיריית יהוד – מונוסון יעלה מקליס: “מוזיקה היא דרך חיים עבור כולנו. עבור תומר בן עזרי ז”ל, היה הייתה החיים עצמם. ‘המוות אינו דבר טראגי, אלא סיום החיים הנפלאים שהיו לי’, נהג תומר לומר לסביבתו הקרובה ואת המהות של חייו הקצרים של האיש הנדיר הזה ישמו הוריו איה ואושר בהקמת מועדון ‘משלוק’ שמבטיח שאת מנגינת חייו של תומר היקר לא ניתן יהיה להפסיק ושתמיד נמשיך לנגן.

איה ואושר היקרים, אני רוצה להודות לכם על המיזם הנפלא הזה. אנחנו גאים ביכולת שלכם להגשים את חלומו של תומר ולהנגיש את המוזיקה לבני הנוער הנפלאים שלנו. תפקידנו הוא להמשיך את מורשתו של תומר, לדאוג שהמוזיקה תמיד תעטר את פסקול חיינו ותחבר את כולנו באמצעות מיתרי קול, קלידי הפסנתר, והלימת התופים ההופכים את ‘משלוק’ למועדון הכי שוקק בעיר, שוקק חיים ממש כמו שתומר שלכם, שלנו, היה. תודה לתומר על הצוואה המוזיקלית שהשאיר לנו, ושאותה אנחנו גאים ושמחים לממש”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות