יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / יהוד-מונוסון בחרה: יעלה מקליס היא ראש העיר לחמש השנים הבאות

יהוד-מונוסון בחרה: יעלה מקליס היא ראש העיר לחמש השנים הבאות

אמש (ג 13/11/18) התקיים הסיבוב השני בבחירות לראשות עיריית יהוד-מונוסון שהתקיימו בין ראש העיר יעלה מקליס לבין המועמד יוסי בן דוד. כ-56% בחרו ביעלה מקליס מול כ-44% שבחרו ביוסי בן דוד שהובס ע"י מקליס בפעם השנייה ברציפות.

במהלך כל הלילה יצאו מאות תושבים לחגיגות במדרחוב המרכזי בעיר ברחוב סעדיה חתוכה לאחר היוודע ניצחונה של מקליס במה שהיא מתארת “ניצחונה של הדרך הישירה”. גם במטה הבחירות של מקליס נשארו ערים כל הלילה כדי לחגוג ולשמוח עם מאות הפעילים, המתנדבים, בני משפחה ואנשי המטה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ראש העיר יהוד-מונוסון הנבחרת יעלה מקליס ציינה בנאום הניצחון שלה: “תודה לתושבות ולתושבי יהוד-מונוסון שנתנו בי את אמונם בפעם השנייה ושבחרו להמשיך ביחד איתי ישר קדימה. תודה מיוחדת למתנדבים, לאנשי המטה והקמפיין, שעם הרבה אמונה ואהבה סייעו להצלחת מערכת הבחירות בעירנו היקרה. פנינו לחמש שנים נוספות של צמיחה בחינוך, בהתחדשות העירונית, בחזות פני העיר, בשירותים החברתיים ובכל התחומים שחשובים לתושבים שלנו שמגיע להם את הטוב ביותר. נמשיך ונוביל את יהוד-מונוסון בהגינות, בשקיפות וביושרה ויחד נהפוך את עירנו לאחת הערים המצליחות והמשפיעות במדינת ישראל. ועכשיו – חוזרים לעבודה”

בחירות 2018 יהוד מונוסון

בחירות 2018 יהוד מונוסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות