יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / יהוד מונסון בחרה בגנץ – תוצאות הבחירות של העיר

יהוד מונסון בחרה בגנץ – תוצאות הבחירות של העיר

בחירות 2019 - בבחירות שנערכו אמש נרשמה תחרות צמודה ביהוד מונסון בין מפלגת כחול לבן של גנץ ולפיד לבין הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו. רוב תושבי העיר בחרו בסופו של דבר בכחול לבן עם 39% מהקולות. המפלגה השנייה המובילה ביהוד הייתה מפלגת הליכוד, שזכתה ל-  35% מקולות התושבים. 

הבחירות של לכנסת ה – 21 הסתיימו הבוקר עם ספירת הקולות האחרונים.  בקריית הסביונים, כ – 56% מהתושבים בחרו כחול לבן ורק 20% מהקולות הלכו לליכוד, במרכז העיר, 41% מהקולות בחרו ליכוד ואילו 31% בחרו כחול לבן.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


וואטסאפ יהוד מונוסון

ביהוד מונוסון, פערי ההצבעה בין מפלגת כחול לבן בראשותו של בני גנץ ויאיר לפיד לבין הליכוד בראשות בנימין נתניהו היו צמודים במיוחד. רוב תושבי העיר בחרו בסופו של דבר בכחול לבן עם 39% מהקולות. המפלגה השנייה המובילה ביהוד הייתה מפלגת הליכוד, שזכתה ל-  35% מקולות התושבים.

39%

 כחול לבן

35%

ליכוד

5.4%

העבודה

4.4%

כולנו

.2.9%

ש”ס

2.7%

גשר

2.7%

הימין החדש

בקרית הסביונים כ – 56% מקולות התושבים בחרו במפלגת כחול לבן ואילו 22% בלבד בחרו ליכוד. במרכז העיר הנתונים היו שונים במקצת, שם נרשם רוב דווקא למפלגת הליכוד עם 41% מהקולות לעומת 31% לכחול לבן.

במונוסון, מפלגת כחול לבן נצחה ובגדול עם 54% מקולות התושבים לעומת רק 22% שבחרו ליכוד.

ניצחון כחול לבן

ניצחון כחול לבן.

פורסם על ידי ‏בני גנץ – Benny Gantz‏ ב- יום שלישי, 9 באפריל 2019

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות