יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / מיוחד ליום האישה – ”חייתי עם בעל מכה”

מיוחד ליום האישה – ”חייתי עם בעל מכה”

''כך יצאתי מעבדות לחירות'' - מירב אשכנזי תושבת יהוד מונוסון לשעבר, חולקת עמנו את סיפורה המטלטל על החיים שעברה לצידו של בעל אלים בפרוייקט מיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי.

מירב אשכנזי, תושבת יהוד מונוסון לשעבר, היא דוגמה לאישה חזקה. מירב, הייתה נשואה בעבר לגבר מכה, ממנו הביאה לעולם 2 בנות. לאחר שנים בהן נאלצה להתמודד עם התופת, אשכנזי החליטה שלא עוד ועזבה את ביתה ואת הבעל שהשליט טרור על חייה.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות


בפרוייקט מיוחד לכבוד יום האישה, מספרת מירב כיצד התגברה על כל המכשולים והפכה למודל השראה עבור נשים רבות: ”כשהייתי בתוך התופת, חלמתי ליום חופש, חלמתי שאני נושמת והאוויר נכנס לריאות שלי בצורה חופשית, חלמתי שאני יכולה לקחת את שתי הבנות שלי בידיים מבלי להסתכל לאחור, שאולי הוא רודף אחרי, חלמתי, שיהיה לי את החופש הזה בנשמה”.

את הימים הקשים לצד גבר מכה תרגמה מירב לסיפור הצלחה – היא כתבה ספר בשם ”משוחררת” שהפך לרב מכר והפכה למאמנת אישית ומרצה להעצמה.

כיום מירב נשואה באושר, לבעל חדש עמו הביאה ילדה נוספת לעולם. ”את כל זה הצלחתי לעשות רק כי אמרתי ”די” אני לא מוכנה להיות שם יותר”. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות