יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / בחברה טובה: חבורת הזמר של יהוד עם 30 ההרכבים הטובים בארץ

בחברה טובה: חבורת הזמר של יהוד עם 30 ההרכבים הטובים בארץ

"אקורד חדש" השתתפה בכנס ענק בים המלח ולקחה חלק במפגש מרתק עם היוצר האגדי יענקל'ה רוטבליט

חבורת הזמר “אקורד חדש” קיימה סופ”ש מוסיקלי איכותי בים המלח. “אקורד חדש” היא חבורת הזמר הייצוגית הבוגרת של העיר יהוד מונוסון. החבורה מורכבת מ-25 זמרים וזמרות, מרביתם המכריע תושבי העיר.
תמהיל המשתתפים בהרכב הוא מגוון ומעניין: עורכי דין, מורים, רואי חשבון, מנהל בנק, איש קבע ואפילו רופא אחד. המכנה המשותף לכולם הוא אהבת הזמר ואהבת האדם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בסופ”ש האחרון ,כאמור, לקחו חברי ההרכב חלק בכנס ענק שנערך במלון בים המלח, בו השתתפו כ-30 מחבורות הזמר הטובות בארץ. הכנס אורגן בידי מיל”ה, המרכז הישראלי לחבורות זמר ומקהלות. מרכז השוקד על שימור והפצת הזמר הישראלי במיטבו.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו


“אקורד חדש” הייתה אחד ההרכבים הבודדים בכנס שקיימו מופע מקור מלא באורך של כשעה. כמו כן, השתתף ההרכב במפגש מוסיקלי מרתק עם היוצר האגדי, יענקל’ה רוטבליט. במפגש שרו הזמרים מול רוטבליט את שירו “סוס עץ”, שזכה לעיבוד מעניין ויוצא דופן של מוסיקאית ההרכב, לשה סון. רוטבליט היה נרגש מאד וסיפר על הרקע לכתיבת השיר.

חבורת הזמר של יהוד
חבורת הזמר של יהוד

 

ההופעה נערכה באולם מלא מפה לפה בנוכחות כ-800 זמרים ואורחיהם. בין השאר עברו הזמרים סדנאות עם מנצחים מחו”ל ואף זכו לצפות במופע של מתי כספי הנפלא. גאים להיות ההרכב המוסיקלי הייצוגי של יהוד.

לשה סון הקימה לפני 12 שנים את חבורת הזמר “אקורד חדש”, והיא זו שמשמשת כמנהלת המוסיקלית של ההרכב עד היום. סון אחראית לכל העיבודים המיוחדים של שירי ההרכב.

חבורת הזמר של יהוד
חבורת הזמר של יהוד

ראוי לציין, כי העיבודים, בחירת השירים והביצועים, כמו גם המופע כולו, זכו לתשבוחות רבות מכל עבר. ההרכב ממשיך במסע ההופעות עם המופע ובמקביל כבר עובד על רפרטואר חדש. בהמשך יזכו גם תושבי יהוד מונוסון ליהנות מהשירים, במסגרת ארועי יום העצמאות ויום הזיכרון בעיר בהם ייקח ההרכב חלק.

“אנו גאים להיות ההרכב המוסיקלי הייצוגי של העיר יהוד מונוסון”, אמרו זמרי ההרכב. “בכל מקום אליו אנו מגיעים להופיע, אנו מקפידים להדגיש בגאווה שאנו מכאן, ושזוהי עיר מיוחדת שאנו מאד אוהבים”, הוסיפו.

קרדיט: דוברות תיכון מקיף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סיוע באיתור נעדר-יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה

סיוע באיתור נעדר: מי ראה את יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה?

תפריט נגישות