יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / בית חם לאמנים צעירים – הבמה הפתוחה של האנדמן בר

בית חם לאמנים צעירים – הבמה הפתוחה של האנדמן בר

בכל יום רביעי מתקיים בבר האנדמן ביהוד ערב במה פתוחה, מעין חממה מוזיקלית המאפשרת לאמנים הצעירים להתנסות בהופעה מול קהל עם מינימום ביקורת ומקסימום אהדה.

בר האנדמן ביהוד נקרא על שם קבוצת איים השייכת להודו ששמה נגזר משמו של אל הקוף ההינדי ”האנומן”, אחד האלים האהובים במיתולוגיה ההינדית המסמל הרמוניה ונאמנות.

און ראם, מבעלי הבר, מספר כי בחר את שמו של המקום לאחר שטייל בקבוצת האיים הקסומה. ההשראה לשם מקבוצת האיים הגיעה לא במקרה, בר האנדמן ביהוד הוא לגמרי מעין ”אי” מנותק ביהוד מונוסון.

אנדמן בר יהוד
צילום – איתי סיוון Motion


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו


בכל יום רביעי, מוזיקאים ואמנים מכל הארץ מגיעים אל המקום ועולים לשיר ולנגן מול הקהל. בסיומו של כל ערב כזה, מתקיים במקום מעגל ג’אם המקבץ את כל האמנים שעלו לשיר לשיתוף פעולה חברתי והרמוני.

הבר נפתח ביהוד-מונוסון לפני כשש שנים ומאז הפך לבית חם לאמנים צעירים וגם עבור מי שפשוט רוצה לשיר מול קהל ועדיין להרגיש בבית. ”גילינו פה אנשים שבאמת מאוד היו צריכים את המקום” מספר און.

אנדמן בר
אנדמן בר. צילום – איתי סיוון Motion

הרעיון של ערבי מוזיקה לאמנים צעירים הגיע בעקבות מלצרית שעבדה במקום, מוזיקאית ויוצרת שהייתה עולה מידי פעם לשיר.

אחריה, עלו אנשי צוות נוספים, ביניהם, תומר בן עזרי, תושב מונוסון שעבד במקום ונפטר לפני כשנתיים בעקבות מחלת לב. תומר, שאהב מאוד מוזיקה היה עולה לשיר ולנגן באופן קבוע על במת האנדמן שהפכה עבורו לבית שני. ”תומר היה חלק בלתי נפרד מהמקום והוא מלווה אותנו תמיד” מספר און.

תומר בן עזרי ז''ל
תומר בן עזרי ז”ל

האנדמן יצר גם שיתופי פעולה בין מוזיקאים שבאים לנגן, הם מכירים אחד את השני, נותנים הערות ופידבקים ועולים לנגן יחד. האנרגיה הטובה במקום מאפשרת לאמנים לעלות עם קטעים מקוריים בפני קהל חדש, להתאמן על הגשת השירים ולפתח את הכשרון המוזיקלי שלהם.

אנדמן בר יהוד
צילום – איתי סיוון Motion

”האנדמן מזכיר לי את הבית” מספר עמית נאור, אמן ויוצר שמגיע לערבי הבמה הפתוחה באופן קבוע. ”האווירה מאוד משפחתית, כולם מאוד מחבקים. יש פה המון חבר’ה מוכשרים”.

אנדמן בר יהוד - בית להופעות חיות
אנדמן בר יהוד – בית להופעות חיות. צילום – איתי סיוון Motion

ערבי הבמה הפתוחה מתקיימים בכל יום רביעי בשעה 21:00 בערב ופתוחים כמובן, גם למי שמגיע רק כדי לשבת על בירה בסוף יום ולהנות ממוזיקה איכותית ואווירה ביתית ונעימה..

אנדמן בר 
דרך העצמאות 8, יהוד
לדף הפייסבוק של המקום >> לחצו כאן!
050-8662020

צילום  – איתי סיוון Motion

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. ווהווו אנדמן ??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות