יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / כאן גרים בפחד: בניינים ביהוד על סף קריסה

כאן גרים בפחד: בניינים ביהוד על סף קריסה

 הקיר התומך ממשיך להתפורר, אך לדברי העירייה מדובר בשטח פרטי שאינו באחריותה. הדיירים נותרו חסרי אונים

סכנת נפשות ביהוד. דיירי הבניינים ברח’ ויצמן 1 ו-3 משוועים לעזרה, זאת מאחר והחלק התומך ביניהם נסדק והחל לקרוס. משמעות הדבר, שבמידה ולא יטופלו הליקויים בהקדם, חתיכות נוספות עלולות ליפול עד לקריסה משמעותית חלילה.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו


בניינים ביהוד על סף קריסה
בניינים ביהוד על סף קריסה
לירן פוזניאק, דיירת בויצמן 1, משמעת נואשת: “קבלן הגיע אתמול על חשבון הדיירים ואמר שהמקום לא ראוי למגורים, והוא לא היה נשאר לגור פה עוד דקה אחת. ביום שבת אחרי הגשמים, הבניין המשיך להתפורר. הוועד נלחץ מהצעת המחיר והעירייה לא תומכת”.
בניינים ביהוד על סף קריסה
בניינים ביהוד על סף קריסה
לצערה של לירן ושאר הדיירים, העירייה לא מוכנה לסייע בטענה כי מדובר בשטח פרטי. לדברי לירן, העירייה מוכנה לשלוח את מהנדס העיר לתת חוות דעת על חשבונם, וזהו. פוזניאק היא אם חד-הורית לילד קטן, כאשר חלק לא מבוטל מהדיירים מבוגרים והשאר צעירים שגרים בשכירות.

בניינים ביהוד על סף קריסה
בניינים ביהוד על סף קריסה
“אני גרה בבניין 4 שנים , המצב כרבע חמור מאוד, פשוט סכנת נפשות. אתה הולך לישון הלילה ולא יודע איפה תתעורר. מדובר בבניין בן 70 שנה שיש לטפל בו מהיסוד במיידי ולא בשיפוצים קוסמטיים” אמרה בכאב לירן. “אתמול נאלצתי לישון אצל המשפחה שלי”, הוסיפה.
בניינים ביהוד על סף קריסה
בניינים ביהוד על סף קריסה
כעת, לירן פוזניאק לא מוכנה להמתין לגזירת הגואל, והחליטה לעשות מעשה ולחפש לה ולבת שלה בית אחר, בטוח יותר.
 
תגובת עיריית יהוד: “לפני כחודש ביקר במקום מהנדס מבנים מסוכנים וקבע שאין סכנה וכי המבנה ראוי למגורים. בהתאם להנחיית ראש העיר, הגיע הבוקר למקום המהנדס בשנית לבדיקה חוזרת וקבע שוב כי המבנה אינו מהווה סכנה וכי על הדיירים לתקן מספר ליקויים במבנה זה. הדו”ח המלא עם פירוט הליקויים יועבר לדיירי המקום בימים הקרובים לכשיתקבל. חשוב להדגיש כי מבנה זה הינו בשטח פרטי וכי האחריות על תיקון הליקויים מצויה בידי הדיירים. העירייה תמשיך ותלווה את הדיירים לכל אורך הדרך תוך שיתוף פעולה והכוונה מקצועית מטעם אנשי המקצוע”.

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. מיקליס גרה בסביון ואאורה עוד לא קיבלו הוראה מגבוה בינתיים בסבול .אני עברתי לדרום הרחוק בגלל זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות