יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / מתווכי הנדל”ן למען הקהילה

מתווכי הנדל”ן למען הקהילה

משרד תיווך הנדל"ן, רימקס יהוד, בניהולם של האחים נאוה עוזרי ושחר הרצוג זכו בהוקרה על התנדבות ומעורבות חברתית בשנת 2017.

רימקס יהוד

סוכני המשרד נרתמים לפעילות ההתנדבותית של עמותת גדולים מהחיים המלווה ילדים חולי סרטן ואת בני משפחותיהם. העמותה שמה להם למטרה ללוות את הילדים החולים ובני משפחותיהם מרגע אבחון המחלה עד להחלמה מלאה ולחולל שינוי משמעותי בחיי הילדים ומשפחותיהם באמצעות יצירת חוויות משמחות לצד שיפור מתמיד באיכות הטיפול והתנאים הרפואיים.

סוכני וזכייני המשרד נרתמים לפעילויות העמותה השונות, מסייעים בכל דרך אפשרית בפעילויות ילדי והורי העמותה ובארועי מכירה וגיוס כספים לטובת פעילות העמותה.
ברנרד רסקין, מנכ”ל רי/מקס ישראל, אמר במהלך הערב: “יושבים פה באולם אנשי הנדל”ן הטובים ביותר בישראל, שרכשו ניסיון מקצועי ממיטב המומחים בתחום הנדל”ן בעולם. ההישגים של הרשת בשנת 2017, כמו גם הגידול העקבי בהיקף העסקאות של רי/מקס, מעידים על כך שהציבור בישראל יודע להעריך עבודה מקצועית. זכייני וסוכני רי/מקס ישראל מייצגים את העילית בתחום תיווך הנדל”ן בארץ. המכנה המשותף של כל מי שזכה להוקרה הערב, הוא התמדה ועבודה קשה. הם לא ויתרו. הם למדו איך להיות מקצוענים והמשיכו להשתפר ולהתמקצע עם הזמן. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולהצדיע לכל הסוכנים והזכיינים המקצוענים שעלו לבמה. אתם הכוכבים האמיתיים שלנו”. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. שלומי מימון

    גאה להיות חלק ממשרד פלטינום עם שני הזכיינים המדהימים נאוה עוזרי, ושחר הרצוג, הנתינה אצלהם היא אין סופית גם לסוכנים, ולחברה בכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות