יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / צפו: עם ”מעי רגיז” – טל כהן מנצחת בפואטרי סלאם ישראל

צפו: עם ”מעי רגיז” – טל כהן מנצחת בפואטרי סלאם ישראל

במוצ''ש האחרון התקיימה תחרות ''הסלאם הגדול''. בתחרות ניצחה טל כהן, תושבת יהוד שתייצג את ישראל בגמר העולמי בפריז.

טל כהן מיהוד היא הזוכה הגדולה בתחרות בסלאם הגדול – תחרות הגמר השנתית של פואטרי סלאם ישראל לשנת 2018 ועתידה לייצג את ישראל בתחרות העולמית המתקיימת השנה בפריז. 



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו


פואטרי סלאם נותן במה לסצנת הסלאם. האומנים עולים לבמה ומבצעים קטעי שירה מקוריים הידועים בעברית כ- “שירה מדוברת”, “הטחת שירה” או “שירת רחוב”. ובהגדרה הכללית – אלו טקסטים שנכתבים לביצוע בימתי, סוג של שירה שפרט ללהטוטנות מילים דורשת גם דיוק בימתי, עד כדי כך שלא ניתן לנתק את הכתיבה מהביצוע.

בתחרות מופיעים כמה משוררים המקריאים שירה מודרנית בעלת מאפיינים דיבוריים שמזכירים היפ-הופ וראפ. הניקוד בתחרות נקבע על ידי חמישה שופטים שנבחרים לפני תחילת המופע באופן אקראי מתוך הקהל ומנקדים כל קטע על סקאלה שבין 1 ל-10.

טל כהן - צילום ויקטור ליסט
טל כהן – צילום ויקטור ליסט

ערב הפואטרי סלאם הראשון בישראל התרחש אי שם בינואר 2012, על במת תאטרון “האינקובטור” בירושלים. מי שהביאו את הבשורה לארץ הם מנהליו האמנותיים של פואטרי סלאם ישראל – נילי קופלר ואריק אבר.

עד היום, תיאטרון האינקובטור מפיק את כל האירועים והוא הבית החם של פואטרי סלאם בישראל. 

במוצ”ש האחרון (29.12.2018) התקיימה תחרות הגמר השנתית של פואטרי סלאם ברידינג 3, תל אביב. על המקום הראשון התחרו 9 משוררים.

טל כהן, בת 26 מיהוד מונוסון, ניצחה את התחרות וזכתה לייצג את ישראל בתחרות הפואטרי סלאם העולמית שתתקיים בפריז.

 

טל כהן. צילום- ויקטור ליסט
טל כהן. צילום- ויקטור ליסט

כהן, השתתפה גם בסלאם הגדול בשנת 2013 ומשתתפת בערבי פואטרי סלאם כבר חמש שנים. לפרנסתה היא עובדת בשתי עבודות בתחומים שונים: טיפול בביו-פידבק וסטטיסטיקה של מחקרים רפואיים. השיר הראשון אותו ביצעה טל על הבמה, “לעשות את זה” (שם זמני), העלה אותו לשלב הבא אליו הגיעו 4 משוררים. בשלב השני היא ביצעה את “מניעה מונעת”. אחרי הזכייה עלתה שוב טל על הבמה וביצעה אל מול הקהל את השיר “מעי רגיז”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות