יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / יזם הנדל”ן בהרצאה בפקולטה למשפטים

יזם הנדל”ן בהרצאה בפקולטה למשפטים

יעקב אטרקצ'י, המנכ"ל והבעלים של חברת הנדל"ן אאורה ישראל, הגיע להרצות בפני סטודנטים בסמינר אותו הוא מרכז בפני סטודנטים של תואר שני בפקולטה למשפטים באונברסיטית בר אילן.

יעקב אטרקצ'י באונברסיטת בר אילן

יעקב אטרקצ’י, עורך דין בהכשרתו, אחד מיזמי הנדל”ן המוערכים במשק, הינו מרצה מבוקש בתחום הנדל”ן בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט, וסטודנטים רבים מגיעים להרצאותיו בנושאי נדל”ן והתחדשות עירונית. אטרקצ’י, שהחברה בבעלותו – אאורה ישראל הינה חברת ההתחדשות העירונית המובילה בישראל לשנת 2017, על פי קביעת המדד להתחדשות עירונית של העיתון גלובס, מנהלת כ-25 פרויקטים משמעותיים של התחדשות עירונית בישראל, בדגש על גוש דן.

הסטודנטים ביקשו לדעת על ‘חוק המאכערים’ שעבר בכנסת, ואיך מתמודדים עם אנשים לא מוסמכים המשכנעים תושבים לחתום אצלם על פרויקט פינוי בינוי. אטרקצ’י שנלחם בתופעה חזר והדגיש, כי החוק במתכונתו הנוכחית לא מגן מספיק על הציבור וממליץ בחום לפני שחותמים אצל כל אדם, לבדוק בקפדנות על אותו אדם או חברה שכן תחום ההתחדשות העירונית הוא תחום מורכב אשר מצריך יכולות ומיומנויות אשר קיימות אך ורק אצל חברות נדל”ן מוכרות ובעלות שם.
יעקב אטרקצ'י באונברסיטת בר אילן

אטרקצ’י הסביר כי בישראל עדיין פועלים ‘מאכערים’ אשר סוחרים בחתימות של תושבים ומי שנפגע מכך הם בראש ובראשונה הדיירים הוותיקים שהפרויקט שלהם נתקע או שהתמורה שהם מקבלים נפגעת בגלל פעילות אותם ‘מאכערים’.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות