יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / צרכנות / מארזים להכנת מנות אורז חגיגיות עד הבית -שת”פ של סוגת וכרמלה

מארזים להכנת מנות אורז חגיגיות עד הבית -שת”פ של סוגת וכרמלה

לקראת חג הפסח חברת "סוגת" חברה ל"כרמלה", לחגוג את בוא האביב במארזים להכנת שלוש מנות אורז מקוריות לפי מתכונים בלעדיים שפיתחה השפית והמתכונאית רותם ליברזון.

מקלובה כרובית. צילום- אמיר מנחם
מקלובה כרובית. צילום- אמיר מנחם

במסגרת שיתוף הפעולה, תציע “כרמלה”, שירות המשלוחים משוק הכרמל, מהדורה מיוחדת של מארזים לחג, המכילים את כל הרכיבים להכנת מנות אורז מושקעות לשולחן הפסח, לפי הוראות ההכנה שיצורפו לכל מארז.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שלושת המארזים – להכנת מקלובה כרובית שלמה מאורז פרסי, מנת טנדורי מאורז בסמטי וסלט חגיגי מאורז מלא- יכילו ירקות טריים מהשוק, תבלינים מיוחדים, מטחנת מלח של “מלח הארץ” וכמובן אורז מבית “סוגת”. כל שנותר זה לעקוב אחרי המתכון המצורף של רותם ליברזון, לבשל ולהגיש. המארזים המושקעים מתאימים גם כמתנת חג מפנקת לחובבי הבישול.

קרדיט צילום-יחצ כרמלה
קרדיט צילום-יחצ כרמלה

לדברי יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של סוגת: “התקופה האחרונה, שהייתה מאתגרת ושונה, שינתה את ההרגלים של כולנו, גם במטבח. הישראלים התאהבו בבישול ובאפייה עוד יותר, ואנחנו בסוגת נהנים לראות כיצד משפחות שלמות מתקבצות במטבח ולוקחות חלק במלאכת הבישול. הבישול הביתי הפך לזמן איכות של גיבוש והנאה וגם הזדמנות ולפתח את כישורי המטבח של הבשלנים החובבים. התוצאה היא שרמת הבישול הביתי עלתה ואיתה החיפוש אחרי מתכונים מעניינים ומאתגרים. במיוחד לקראת חג החרות, החלטנו להציע לקהל הצרכנים לשדרג את ארוחת ליל הסדר בעזרת מארזים ייחודיים, המשלבים את מיטב חומרי הגלם הטריים מהשוק, הישר מהחקלאים לשולחן החג”.

המארזים יוצעו במהדורה מוגבלת לקראת החג ב-כרמלה במחיר מבצע החל מ-39.90 ₪, להזמנה לצד ירקות ופירות טריים ומיוחדים, מוצרים אורגניים, לחמים ומאפים מה Bakery ועוד המון חומרי גלם איכותיים, המוצעים באתר. המוצרים מגיעים במשלוח עד פתח הבית, הישר מהשוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות