יום שישי , אפריל 26 2024
דף הבית / חדשות גני תקווה / חינוך / ערב שולחנות עגולים בנושא אלכוהול בקרב בני נוער

ערב שולחנות עגולים בנושא אלכוהול בקרב בני נוער

מפגש בנושא אלכוהול בקרב בני נוער התקיים בתיכון מיתר בגני תקווה בהשתתפות הורים, מורים ותלמידים

שולחנות עגולים אלכוהול גני תקווה

בשבוע שעבר התקיים ערב שולחנות עגולים התקיים בתיכון מיתר בנושא אלכוהול בקרב בני נוער. הערב נערך בהנחייתן של יועצת בית הספר, נעה רכט ורכזת מגמת הספורט העיוני, מיכל פיינבלט.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הערב נפתח במספר מילות פתיחה של כל מחנך בכיתתו ובחידון אינטראקטיבי בנושא, בו הצטרכו המשתתפים להפגין את הידע שלהם ולענות על שאלות ידע כללי בנושא אלכוהול. לאחר מכן קיבלה כל קבוצה דפים בהם סיטואציות חברתיות שונות.

שולחנות עגולים אלכוהול גני תקווה

בסופו של הערב הועלו הדילמות לדיון כיתתי וכל קבוצה הציגה את עמדותיה, את ההסכמות וחילוקי הדעות שהיו בה בכל סיטואציה.

איתמר רובין, תלמיד כיתה י’4 מסר לאתר אונו NEWS: “הערב היה משמעותי עבורי ותרם לי הרבה ידע חדש. הוא חשף בפניי דברים שלא ידעתי על אלכוהול ונתן לי הזדמנות לדבר עם ההורים שלי ועם הורים וילדים אחרים על הנושא, וגם לשמוע את ניסיון החיים של המבוגרים ולראות מה הם חושבים. מבחינה כללית, ערב שכזה תרם לי הרבה, למדתי הרבה דברים ונהניתי מאוד לפגוש הורים ותלמידים אחרים ולהקשיב להם. יכולתי להביע את דעתי בתוך הקבוצה וגם להקשיב לדעות של אחרים והכי חשוב, גם לדבר יותר עם ההורים שלי על נושא חשוב ורלוונטי לגילנו, שבדרך כלל לא יוצא לי לדבר עליו הרבה”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

דליה לין נבחרה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו. צילום: דוברות עיריית תל אביב יפו

דליה לין מונתה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו

תפריט נגישות