יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / בכדורסל הברק מכה פעמיים: ברק פלג מנצח על הנוער בקריית אונו

בכדורסל הברק מכה פעמיים: ברק פלג מנצח על הנוער בקריית אונו

מאמן מכבי רעננה ומכבי חיפה מליגת העל סיכם בריאיון מפורט את העונה החולפת של מחלקת הנוער בעיר. המנהל המקצועי לא ויתר לעצמו ולשחקניו

צילום:עירוני קריית אונו - האתר הרשמי
ברק פלג, לשעבר שחקן בליגת העל ועד העונה האחרונה מאמן בוגרים, הוא האחראי המקצועי על מחלקת הנוער בקריית אונו. פלג מנהל את “דור העתיד” קריית אונו בצוותא עם ניר פס, שמנהל את הארגון. “אני חלק מאגף הספורט שקם בקריה האקדמית אונו לפני כשנתיים”, סיפר המנהל המקצועי.

פלג בחר להתמודד עם מספר אתגרים בו זמנית: “השילוב בין שני התפקידים הוא לא פשוט, אבל התאפשר בגלל שיכולתי לסדר את לוח האימונים כך שאוכל להיות בחלק מהזמן בקריית אונו, בעיקר אחה”צ וערב. קושי נוסף היה שאני מתגורר במושב ציפורי בעמק יזרעאל, אבל הרצון להשפיע ולהמשיך עם הפרויקט שלקחנו על עצמנו בקריית אונו גובר על הקשיים האובייקטיביים”, הוסיף פלג.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
קריית אונו בנבחרת ישראל בשחייה
השוטרים פשטו את המדים ועלו למגרש
צילום:עירוני קריית אונו - האתר הרשמי

העונה הסתיימה זה עתה וברק פלג סיכם: “עונה מאוד מאתגרת, קצת עמוסה מדי, מכיוון שהנפגעת העיקרית היתה המשפחה. הפרויקט של קריית אונו גזל ממני הרבה זמן ואנרגיה בעיקר בהתחלה עד שהעסק התייצב. ברעננה הייתה עונה טובה סה”כ עם תחושות מעורבות בגלל ההדחה ברבע הגמר, ומצד שני הצלחנו לקדם הרבה שחקנים צעירים.
מה שמאוד סיפק אותי זו העשייה המבורכת בשני המקומות. בחודש האחרון לקחתי אתגר נוסף וזה לאמן את מכבי חיפה בליגת העל, אז בכלל היה עמוס  מאוד”.  המנהל המקצועי באגודה עמד על ההבדלים בין הצעירים לבוגרים: “בעבודה עם נוער וילדים אתה יכול להשפיע הרבה יותר בגלל החומר גלם. לפעמים מילה שאמרת או דוגמה שהבאת יכולים להשפיע על ילד לשנים ארוכות, זאת לעומת בוגרים שם לעתים התוצר כבר מוגמר. עדיין זו שפה שונה עם מבוגרים. אתגר נוסף וגדול אצל ילדים הוא ההתמודדות מול ההורים, שהם יותר דעתנים ומתערבים”.
צילום:עירוני קריית אונו - האתר הרשמי
כאחראי על צעירים והתפתחותם, פלג בחר לא לנקוב בהישגים אלא לדבר יותר על דרך: “פחות מעניין אותי מיקום הקבוצות בסוף השנה ובטח לא זכיות. בעיקר מעניין לראות אם הצלחנו להתקדם ברמת המסרים והערכים שניסינו להעביר. התקדמנו ביכולות הגופניות והמנטליות שעליהם שמנו דגש השנה ונוספו עוד ילדים למחלקת הנוער. היו לנו גם אכזבות עם כמה שחקנים שעזבו השנה או נפצעו לצערי. אני חושב שהצלחנו לייצר צוות מעולה של מאמנים, שגם הם עשו התקדמות”.
פלג לא ראה לנכון, כאמור, לנקוב בשמות: “לגבי שחקנים ספציפים אני לא חושב שזה נכון לציין רק את הבולטים, מכיוון שישנם המון ילדים שעשו ויעשו התקדמות וכולם ראויים לציון”. בפן האישי קיימת אי ודאות לגבי עתידו במועדון: “כרגע, אני מתכונן כרגיל לשנה הבאה, אבל גם אני נמצא בצומת לגבי אימון בוגרים, מכיוון שייתכן ואמצא את עצמי מאמן במקום אחר בעונה הבאה. אני מאוד מקווה שאוכל להמשיך ולשלב בין שני הדברים, בעיקר כי יש עוד הרבה מה לתת ולשפר במחלקת הנוער שלנו”.
לסיום, ראה פלג לנכון להודות לצלע השנייה המשמעותית במועדון: “הדבר המשמעותי ביותר שהיה לנו השנה הוא כל נושא הניהול של המועדון. הבאנו את ניר פס, שהיה מנהל הפועל ירושלים כ-20 שנה והוא פשוט מנהל את האגודה ברמה הגבוהה ביותר. אני חייב לו חלק עצום בעצם היכולת של כולנו לתפקד טוב”. 
העונה הארוכה והמפרכת נתנה את אותותיה. “כמובן שישנם הורים וילדים שאולי נפגעו מאיתנו במהלך השנה ועל כך אני מצטער, אבל בכל רגע ראינו את טובת המועדון”, חתם ברק פלג בנימת התנצלות למי שראה עצמו נפגע לאורך הדרך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות