שבת , אפריל 27 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / מקומי / הונאת בעלי עסקים באור יהודה

הונאת בעלי עסקים באור יהודה

רשת של עברינים פועלת כבר מספר שבועות ברחבי גוש דן וגורמת לנזקים כספיים של מאות אלפי שקלים לבעלי עסקים

גניבת סחורה אור יהודה

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בעל עסק למוצרי תנוקות וילדים מאור יהודה טלפון שנשמע לו קצת חשוד, האיש בקו השני ביקש לרכוש סחורה בשווי של עשרות אלפי שקלים הכוללת מוצרי תינוקות, משחקים, ציוד לחדרי ילדים ועוד. הוא פנה לשוטרי השיטור העירוני באור יהודה ודיווח על השיחה החשודה, עוד ציין בעל העסק את שעת הגעת המשאית לחנות לאסוף את הסחורה.

השיטה, כך מציינים חלק ממי שנעקצו, מתחילה בטלפון תמים של אדם המציג עצמו כעובד בעמותה למען תינוקות וילדים,הוא מבקש מבעל החנות סחורה בשווי של עשרות אלפי שקלים לתת לנזקקים ומבטיח לשלם בזמן המסירה בצ’ק בנקאי, רוב בעלי העסקים שנפלו קורבן למעשי התרמית הסכימו בשמחה למכור סחורה בשווי רב, האיש מעבר השני של קו הטלפון היה שולח משאית גדולה מעמיס את הסחורה ונותן תמורתה צ’ק בנקאי, המשאית היתה עוזבת את המקום לכיוון השטחים, רק אז היו מגלים בעלי העסקים כי קיבלו צ’ק בנקאי מזויף, אבל אז היה כבר מאוחר מיידי.

תוך מספר שעות פשטו שוטרי השיטור העירוני את מדי המשטרה, והתחפשו לעובדים בחנות, בלשים הוצבו בלבוש אזרחי מסביב לכל הרחובות הסמוכים. השוטרים החלו למלא את הארגזים של המשלוח בכל הפסולת שמצאו ברחוב ובשעה שנקבעה הגיעה משאית גדולה לאסוף את המשלוח, נהג המשאית השאיר את הצ’ק הבנקאי אצל בעל העסק והשוטרים העמיסו את המשאית בעשרות ארגזים מלאי פסולת, הנהג מיהר לארוז את המטען ויצא לדרך.

שוטרי השיטור העירוני ובלשי משטרת מסובים, החלו לעקוב אחר המשאית, כאשר הבחינו כי נהג המשאית מתקרב לקראת אחד המחסומים המובילים לשטחים עצרו אותו השוטרים והנהג נשלח לחקירה. פעולתם המהירה של השוטרים הצילה  בעלי עסקים מתרגיל עוקץ, כעת מקווים במשטרה ללכוד את שאר חברי החוליה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק. צילום אילוסטרציה canva

קיר קרס בבית באור יהודה: פועל נהרג

תפריט נגישות