שבת , מאי 4 2024
דף הבית / הכי מומלצים / מאפיות וקונדיטוריות / המאפיות והקונדיטוריות המומלצות ביהוד מונוסון לשנת 2024

המאפיות והקונדיטוריות המומלצות ביהוד מונוסון לשנת 2024

מאפיות מומלצות ביהוד - מונוסון

אם יש משהו שהתברכנו בו בבקעת אונו הם הקונדיטוריות שהרבה בריאות אין בהם, אבל נחמה בשפע יש, והרבה! הכתבה הזאת היא בשבילכם. כל המאפיות והקונדיטוריות ביהוד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לצד מאפיות המכינות מוצרי אפייה שונים, נמצאים ביהוד גם מספר מאפיות בוטיק, אליהם מגיעים מכל רחבי בקעת אונו. מדריך המאפיות והקונדיטוריות של יהוד מונוסון.

לחם יין

מאפיית לחם יין בשכונת קרית סביונים שביהוד. המאפייה מתמחה בייצור עוגות, עוגיות ולחמי שאור. בין קולקציית המאפים תמצאו לחמים מיוחדים כמו חלות ענקיות חגיגיות לאירועים, לחמי שאור ודגנים, לחם סילאן עם אגוזים, עוגות פאי, מאפים, סוגים שונים של עוגיות ולחם קסטן.

מאפיות וקונדטוריות מומלצות ביהוד מונוסון
מאפיות וקונדטוריות מומלצות ביהוד מונוסון

לחם קסטן (או פאן דה מי או לחם פולמן) קלאסי הוא לחם לבן רך, צורתו מלבן מושלם, וזאת הודות לתבנית המיוחדת שבה אופים את הכיכר. זוהי תבנית ארוכה ועמוקה, עם מכסה שטוח שבעצם “חוסם” את הלחם מלתפוח מעבר לממדי התבנית, וכך מתקבלת צורתו המושלמת.

כתובת : החורש 4, יהוד
טלפון: 03-6321793

מחפשים מקום לארוחת בוקר מעולה באזור יהוד מונסון? הכנסו עכשיו!

טאטי  

חנות לחם ומאפים שנמצאת סמוך לביסטרו הנושא את אותו השם. כל הלחמים והמאפים נאפים מידי יום בטאטי  ונמכרים בחנויות טאטי, בחנויות ומסעדות מהשורה הראשונה.

המאפיות והקונדטוריות הכי טובות ביהוד מונוסון
המאפיות והקונדטוריות הכי טובות ביהוד מונוסון

מלבד לחמי השאור האיכותיים מציעים כאן גם מבחר מאפים, עוגות, עוגיות ומיני מאפים, כשהכול נאפה במאפיית בוטיק טאטי  ביהוד. במאפיה ניתן למצוא מיוחדים לסופ״ש; עם ספיישל שישי מתחלף, חלת שבת עם צימוקים, חלת בריוש, לחמניית פרמז’ן ועוד… באמצע השבוע ניתן להנות ממגוון כריכים, סלטים ופוקצ’ות עם תוספות. בחנות יש מבחר גבינות, זיתים, ריבות, ממרחים ויינות…

כתובת: אברהם גירון 3 ,אזור התעשייה יהוד
טלפון: 03-5392503

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מאפיות מומלצות באור יהודה

המאפיות והקונדיטוריות המומלצות באור יהודה לשנת 2024

תפריט נגישות