שבת , אפריל 27 2024
דף הבית / הכי מומלצים / ארוחות הבוקר המומלצות ביותר ביהוד לשנת 2024

ארוחות הבוקר המומלצות ביותר ביהוד לשנת 2024

ארוחות הבוקר המומלצות ביהוד

כולם יודעים שהארוחה הכי חשובה ביום היא ארוחת הבוקר. היא נותנת לנו אנרגיה להתחיל את היום ושולחת אותנו לדרכנו דרוכים ועירניים, מוכנים להתמודד עם כל אתגר שיבוא עלינו. אז איפה ארוחות הבוקר הכי שוות ביהוד ומה כל מסעדה מציעה? יצאנו לבדוק.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מחפשים ארוחת בוקר טעימה בקריית אונו? הכנסו עכשיו<
מחפשים ארוחת בוקר טעימה בגבעת שמואל? הכנסו עכשיו<

B2 מסעדה חלבית

לאחרונה גיליתי במרכז יהוד מסעדה מדהימה שמתאימה לכל ביס ולכל כיס. ״b2״, מסעדה ישראלית כשרה למהדרין, לא מציעה לכם רק אוכל, אלא מקום בילוי שנעים להיות בו עם המשפחה, החברים ובני הזוג. מסעדה זו קיימת שנתיים וחצי ופונה לקהל לקוחות רחב בשל השפע של המנות שהיא מציעה.

ארוחת בוקר במסעדת B2 יהוד מונוסון
ארוחת בוקר במסעדת B2 יהוד מונוסון

אייל קפלן, הבעלים של המסעדה, פתח את הסניף הנוסף ביהוד לאחר שכבר 30 שנה הוא ומשפחתו חווים הצלחה מסחררת במסעדתם בקריית גת. לפיכך, המסעדה ביהוד נפתחה באותו הקונספט ובהתאמה מושלמת לתושבי האיזור.

תושבים רבים מגיעים למסעדה גם מחוץ ליהוד כדי להנות מארוחות הבוקר העשירות, מהעסקיות המשתלמות ומהמנות הייחודיות שמוגשות בשעות הערב הרומנטיות.

ארוחת בוקר במסעדת B2 יהוד מונוסון
ארוחת בוקר במסעדת B2 יהוד מונוסון

מה יש בבוקר?

מסעדת ״b2״ מציעה ארוחות בוקר שכל כולן שפע. חביתות עם תוספות ללא הגבלה, בין 10-12 מטבלים שמגיעים עם ארוחת הבוקר, מבחר סוגי לחמים לבחירה, מיצים טבעיים, שקשוקה חריפה, לבנונית, יוונית וכן סלטים רבים כמו: סלט השף, סלט חלומי, סלט יווני, סלט טונה וסלטים אישיים.

מה מנת הדגל?

את המנה של ״סלט השף״ מכירים בכל איזור בקעת אונו. מסעדת ״b2״ היו הראשונים שהוציאו את המנה הזו בתפריט ובשל הצלחתה היא משולבת במנות נוספות כי אי אפשר באמת בלעדייה. כפי שנאמר, סוס מנצח לא מחליפים.

ב״b2״ מאמינים בשירות מהלב, ניקיון ברמה גבוהה ונתינת תחושת משפחתיות לכל לקוח שנכנס בדלת המסעדה. לכן, זה לא באמת משנה אם תגיעו לבד או עם כל המשפחה, ההנאה מהאווירה ומהאוכל מובטחת לכם.

כתובת: בית ישי, דרך העצמאות 16, יהוד.

טלפון: 03-6877762

מחפשים ארוחת בוקר טעימה באזור רמת גן גבעתיים? לחצו כאן<
מחפשים ארוחת בוקר טעימה באזור בת ים חולון? לחצו כאן<

קפה נטו

קפה נטו יהוד המומלץ שוכן לו במתחם דור אלון שברחוב  אלטלף. בכל שעה ובכל מצב רוח תמצאו לכם פינה נעימה להתרווח וליהנות בבית הקפה – בחצר הרחבה עם ריהוט הגן המפנק, בחלל הפנימי והאינטימי הצופה אל חנות הספרים השכנה או על הבר הנעים. אנחנו מחכים לכם לקפה של בוקר, לפגישת עבודה בצהריים, לארוחת ערב משפחתית או סתם כי יום רביעי. בקיצור חוויה נטו.

ארוחת הבוקר כוללת: ביצת עין / מקושקשת / חביתת ירק / חביתה /גבינה צהובה / בולגרית / פטריות – תוספת 3)& גבינת שמנת, לאבנה, סלט טונה, טחינה ירוקה, בולגרית עם פסטו, פלפל קלוי וריבה פרוסות לחם הבית ולחמון דגנים / ג’בטה / לחם ללא גלוטן סלט קצוץ / סלט ירוק, מיץ טבעי סחוט וקפה. ולמי שרוצה ארוחה קצת אחרת, יש עוד כמה הצעות בתפריט לדוגמה: ‘בוקר פועלים’:  פילה מטיאס הולנדי בשמן זית לצד שמנת חמוצה, צנונית, קוביות תפוחי אדמה, בצל ירוק ופרוסות ג’בטה

ארוחות בוקר ביהוד
ארוחות בוקר ביהוד

כתובת: אלטלף 1, מתחם תחנת דלק דור אלון, יהוד
טלפון: 03-5365577

קפה ג’ו – בקניון סביונים

קפה ג’ו, הא המקום הכי הומה בקניון סביונים, ממוקם במרכז הקומה העליונה. כאן נפגשים על כוס קפה או יותר, תלוי כמה אתם רעבים.. יש כאן כורסאות נוחות להפליא, שניתן לשקוע בהן בנחת, ולהזמין ארוחת בוקר שווה.

ומה בתפריט? בוקר ג’ו: ארוחת בוקר ישראלית עשירה, הכוללת אינספור מטבלים , חביתה גם ממרח שוקולד עם אגוזי לוז למתוק בסוף הארוחה. ויש גם ‘בוקר בקטנה’, חצי כריך וכוס קפה, ולמי שרוצה משהו שונה יש גם בייגלים, עם תוספות כריכים ושקשוקות.

ארוחת בוקר טובה ביהוד והסביבה
ארוחת בוקר טובה ביהוד והסביבה

*כשרות מהדרין
כתובת: דרך משה דיין 3 קרית הסביונים, יהוד
טלפון: 03-5360643

 

לחם יין

לחם יין – עמדו בכבוד במבחן הלחם אצלי שעבר כאן בגדול, כי לא משנה מה מגישים לך בצלחת/בצלוחיות אבל אם הלחמניות והלחם טריים- זה עושה את כל ההבדל . מכיוון ויש כאן מאפיה צמודה, גם בארוחת הבוקר תקבלו מבחר לחמניות, המשתלבות יפה בתוך הארוחה, או לקחת הביתה כל מיני מאפים ולחמים.

ארוחת בוקר “לחם יין”, כוללת בין השאר: ביצים, מבחר גבינות וסלט ירקות קצוץ טרי, סלסלת לחמים, ריבה וחמאה, לימונדה ושתיה חמה (אפשרות לגבינות רזות ולחם קלוי)  תוספת: פטריות / בולגרית / צהובה – 5 ₪ שתיה קלה וקפה.

ארוחת בוקר הכי טעימה ביהוד
ארוחת בוקר הכי טעימה ביהוד

החורש  4‏ יהוד
‏טלפון: ‏
 03-632-1793 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים. צילום אילוסטרציה canva

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים

תפריט נגישות