יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / חדשות חמות / עונה אדירה לקבוצת הכדורסל ביהוד

עונה אדירה לקבוצת הכדורסל ביהוד

קבוצות הנוער והנערים סיימו עונה נפלאה במקום ה-2, כשהגדילו לעשות קבוצות שכבת כיתה ז' וילדים ב' של המאמן אלי ויזן שזכו באליפות. ויזן:" ידענו שזו תהיה עונה אדירה"

תמונות: ליאור פנדו ואלי ויזן
תמונות: ליאור פנדו ואלי ויזן

עונת 2017/18 הסתיימה זה עתה. הייתה זו עונה ארוכה ומפרכת, אך היה זה מסע קסום שלווה בלחימה ללא פשרות לצד צניעות, עונה שלוותה בזכייה בתארים. “באמצע אוגוסט 2017 כאשר התחלנו את האימונים הצבנו לעצמנו מטרות. בשיחת פתיחת העונה בין המאמנים, הצניעות הכל כך אופיינית למועדון הזה באה לידי ביטוי. ידענו שזאת הולכת להיות עונה אדירה. התלכיד המקצועי שיצרנו ביחד עם שחקני האגודה המדהימים פשוט נתנו לנו ביטחון במה שהולך להיות. קל זה לא היה והמסע היה ארוך קשה, אך קסום ומלא סיפוק”, תיאר המאמן אלי ויזן.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
קרית אונו – מכוני הכושר שיעשו לכם חשק להתאמן
קרבות כלבים בגינת צהל בקריית אונו

תמונות: ליאור פנדו ואלי ויזן
תמונות: ליאור פנדו ואלי ויזן
 
קבוצת נוער לאומית תחת המאמן יניב וינוגרד נלחמה לאורך כל העונה על העלייה לליגת העל לנוער עם סגל צנוע ולוחמני. החבורה המדהימה בראשותו של וינוגרד סיימה במקום ה-2 ( יחד עם גבעתיים) עם תצוגות כדורסל מדהימות לאורך עונה שלמה.  קבוצת נערים ארצית אשר מאומנת גם היא על ידי וינוגרד סיימה אף היא במקום השני ופספסה עלייה בגלל יחס סלים בן נקודה אחת. הקבוצה סיימה ללא הפסד ביתי לאורך כל העונה ונלחמה על האליפות עד למחזור הסיום.
 
שכבת ח’ – שתי קבוצות, שני מאמנים נפלאים – ליאור פנדו שקבוצתו סיימה במקום ה-3 ורועי ישראלי שקבוצתו סיימה במקום ה-6. 
שכבת ז’ – שתי קבוצות, אליפות אחת ומקום רביעי. את מסע הקסם של קבוצת הילדים ב’ של אלי ויזן לא ישכחו עוד זמן רב. הקבוצה זכתה באליפות ללא הפסד עם מאזן יוצא מן הכלל של 22-0 (!) אך הניצחונות לא היו העיקר, אלא הדרך. משחק אחר משחק הוכיחו השחקנים שכוחם באחדותם ובמשחקים קבוצתיים נפלאים לא נתנו סיכוי ליריבות. העונה כאמור הסתיימה עם הנפת צלחת אליפות.  לירן לביא, מאמן הקבוצה השנייה, לו זו עונתו השלישית במועדון, הוביל את שתי קבוצותיו למאזנים מדהימים. קבוצת ילדים ב’ סיימה במקום ה-4, וקבוצת הקט-סל במקום ה-3, כאשר שתי הקבוצות מציגות כדורסל קבוצתי מרהיב בשני צידי המגרש.  קבוצת קט-סל ב’ של ליאור פנדו. שחקנים צעירים בשנתם הראשונה בליגה הוכיחו שגדל כאן דור, שעתיד להמשיך את המסורת של הקבוצות הבוגרות בע.ל.ה יהוד. 
“כיום, אגודת ע.ל.ה יהוד מונה כ-250 ילדים פעילים – מחציתם נמצאים באקדמיה לכדורסל ומחציתם במחלקת הנוער. בימים אלו התחלנו את ההכנות לקראת העונה הבאה והעתיד נראה ורוד מתמיד”, סיכם ויזן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות