יום שישי , אפריל 26 2024
דף הבית / חדשות חמות / יהוד-מונוסון: הסתיים פרויקט שדרוג התאורה במגרש הכדורגל העירוני

יהוד-מונוסון: הסתיים פרויקט שדרוג התאורה במגרש הכדורגל העירוני

הסתיים פרוייקט חידוש התאורה במגרש הכדורגל העירוני של יהוד מונוסון. כחלק מהפרויקט שודרגו עמודי התאורה הקיימים, בסיסי וגופי התאורה הוחלפו כאשר התאורה החדשה הינה תאורת לד חסכונית וחזקה.

מגרש כדורגל ביהוד מונוסון

בין הפרוייקטים הרבים עליהם עומלים בעיריית יהוד מונוסון, החל לאחרונה פרוייקט לטובת שיפור תאורה לקויה במגרש הכדורגל העירוני ביהוד מונוסון. המטרה הייתה לייעל את המקום מבחינה אנרגטית וחדשנות טכנולוגית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בסיום, צפוי הפרויקט לגלם חיסכון של כ-50% בהוצאות החשמל השנתיות של העיר, לשיפור דרמטי בתאורת המרחב הציבורי וביטחון התושבים וכן לרווחת ציבור המשתמשים במגרש.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו


בחודשים האחרונים,  שופצו גם מגרשי הספורט בתיכון יגאל אלון בעיר ומגרש הכדורגל במתחם חטיבות הביניים שעברו שדרוג מדשאות, מגרשים, התקנת שערים חדשים, גופי תאורה חדשים במגרש יגאל אלון בהיקף של למעלה מ-5 מיליון ₪, שיפוץ נוסף שהתקיים והגיע לסיומו הוא במגרש הכדור-יד הסמוך למתחם השמחה בעיר למען כלל התושבים הנהנים מהמגרשים ברחבי העיר ואשר משמשים את החינוך הפורמלי והחינוך הבלתי פורמלי. בנוסף, הנגישה העירייה את אולם הפיס הקהילתי והתקינה רמפה להנגשה בכניסה לאולם וכן אמצעים להנגשת תאי השירותים למען באי המקום וכן החליפה העירייה את גופי התאורה במגרשי הטניס במונוסון.

ראש העיר יהוד-מונוסון בירכה על סיום הפרויקט ואמרה: “כבכל שנה, אנו ממשיכים ומשקיעים משאבים רבים למען קידומם ופיתוחם של בני הנוער של יהוד-מונוסון. גם בשנה החולפת השקענו סכומי עתק בתחום הספורט העירוני וכך נמשיך. בעירנו מתקיימות שלל תחרויות מקומיות וארציות, חוגים רבים לכל הגילים וכמובן שיעורי ספורט בכל מוסדות החינוך – ואנו נמשיך לקדם ולהשקיע בתשתיות הספורט ובקידומו בעיר למען רווחת תושבנו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התיכון החדש בקריית אונו. הדמיה: דאטום אדריכלים ומהנדסים יועצים

עצומה בקריית אונו: “קראו לתיכון החדש על שם אל”מ אסף חממי ז”ל”

תפריט נגישות