יום חמישי , אפריל 25 2024

ארומה אור יהודה

אין מי שמגיע לאור יהודה ולא עוצר בארומה בקניון עזריאלי אאוטלט, חווית הקניות משתדרגת אחרי קפה ארומה עם השוקלד והקצפת.

ארומה אור יהודה

רשת ‘ארומה ישראל’ פועלת בקניון, כבר כעשור, ומהווה מוקד משיכה לקונים במקום , ולכלל תושבי העיר וגם אורחים המזדמנים, ולכל מי שחפץ לשתות או לאכול אוכל טוב, ולקבל שירות יעיל ומהיר, מצוות נחמד במיוחד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הזכיין, מאיר טהר, שהעתיק את מקום מגוריו מבאר שבע לאור יהודה, והוא סוגר שלוש שנים בתפעול המקום, כאשר המנהל האחראי הינו עמרי נעים.
ארומה אור יהודה

טהר: “יש לנו בתפריט מנות חדשות כמו תשעה כריכי ביס, העשויים 100 אחוז מקמח מלא ומלאים בכל טוב, יש גם מרקים חדשים, לכבוד עונת החורף כמו מינסטרונה ( מרק ירקות איטלקי) מרק עדשים ומרק כתום, והמרקים שלנו הינם ללא תוספת אבקת מרק, או חומרים משמרים. המנה הכי פופולרית אצלנו הינה ארוחת הבוקר, המוגשת בכל שעות היום, ולא משנה מה השעה… בגדול- אנו פותחים מוקדם בבוקר, וכבר בשעה  7:30 אפשרי לשתות אצלנו את הקפה הראשון. שעת הסגירה היא  לקראת השעה 21:00. כולם מוזמנים להגיע אלינו ורצוי שתהיו רעבים…נשמח לפנק אתכם”.
ארומה אור יהודה
ארומה אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התיכון החדש בקריית אונו. הדמיה: דאטום אדריכלים ומהנדסים יועצים

עצומה בקריית אונו: “קראו לתיכון החדש על שם אל”מ אסף חממי ז”ל”

תפריט נגישות