יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / גני תקווה / בחירות 2018 – דלריצ’ה קוראת לנשים להתמודד בבחירות

בחירות 2018 – דלריצ’ה קוראת לנשים להתמודד בבחירות

ליזי דלריצ'ה ראש מועצת גני תקווה יוצאת למשימה לאומית, לקדם את מספר הנשים לתפקידי ראשות עיר. דלריצ'ה, המשמשת גם כיו"ר הועדה לקידום נשים בשלטון המקומי: "אלווה ואסייע אישית לכל אישה שתחליט להתמודד בבחירות לרשויות המקומיות השנה"

''שמי הטוב והיושרה שלי הם הנכס החשוב לי ביותר'' ליזי דלריצ'ה. צילום ארכיון - אביגיל עוזי
''שמי הטוב והיושרה שלי הם הנכס החשוב לי ביותר'' ליזי דלריצ'ה. צילום ארכיון - אביגיל עוזי

בתקופה האחרונה החלו ברחבי הארץ מועמדים רבים להכריז על התמודדותם בבחירות המוניציפליות לרשויות המקומית והאזוריות. ליזי מספרת כי כבר מספר נשים הגיעו אליה כדי לקבל הכוונה וסיוע, ממי שעמדה במקומן לפני מספר שנים בלבד, כדי להתמודד בבחירות ברשות שלהן.

ליזי דלריצ’ה, כמו גם סיגל מורן, ראש המועצה האזורית בני שמעון וחברת מפלגת יש עתיד, יצאו בתקופה האחרונה בקמפיין שקט בו הן קוראות לנשים ברחבי הארץ לצאת ולהתמודד על ראשות העיר שלהן. שתיהן בחודשים האחרונים נפגשות עם מתמודדות רבות ומסייעות להן. “זו היא משימה לאומית” הן מספרות, “עלינו להשוות את מספר ראשי הערים הגברים לאלו הנשים בשנים הקרובות וזה מתחיל בכל אחת ואחת מאיתנו”. הן קוראות להפסיק לחשוש, לצאת ולעמוד בפרונט.

דלריצ’ה ומורן, שתיהן, לקחו חלק לפני תקופה קצרה במאבק ראשי הרשויות הנשים במדינה באלימות נגד נשים ובהדרתן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות